Οι πωλήσεις της BMW στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 42% το πρώτο εξάμηνο του 2021

Οι πωλήσεις της BMW στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 42% το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με 467.956 οχήματα να παραδίδονται στη σημαντικότερη ενιαία αγορά της, δήλωσε την Τρίτη ο Γερμανός κατασκευαστής αυτοκινήτων.

Μετά από ένα ισχυρό πρώτο τρίμηνο (Q1), η BMW συνέχισε να “αποδίδει εξαιρετικά καλά” στο δεύτερο τρίμηνο (Q2), ανέφερε η εταιρεία.

Το BMW Group αναμένει προς το παρόν ότι η αγορά αυτοκινήτων της Κίνας θα αυξηθεί κατά 10,3% κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους.

Οι πωλήσεις της BMW στην εγχώρια αγορά της Ευρώπης αυξήθηκαν κατά 35,4% σε συνολικά 504.834 οχήματα το πρώτο εξάμηνο του 2021. Την ίδια περίοδο, οι παραδόσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες ανέκαμψαν κατά 52% φθάνοντας τα 184.436 αυτοκίνητα.

Οι συνολικές παραδόσεις το πρώτο εξάμηνο των εμπορικών σημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce αυξήθηκαν σχεδόν κατά 40% σε ετήσια βάση σε 1.339.047 οχήματα, σημειώνοντας νέο ρεκόρ πωλήσεων, σύμφωνα με την BMW.

Τα έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν κατά 28,1% σε ετήσια βάση και έφτασαν τα 55,36 δισεκατομμύρια ευρώ (65,7 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) το πρώτο εξάμηνο του 2021. Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 7,6 δισεκατομμύρια ευρώ, από 362 εκατομμύρια ευρώ το α ‘εξάμηνο του 2020, ανέφερε.

Η εταιρεία επωφελήθηκε από μια ισχυρή ζήτηση, “επιτρέποντάς μας να επιτύχουμε σημαντική ανάπτυξη”, τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος του BMW Group Oliver Zipse σε δήλωση. Ωστόσο, λόγω των συνεχιζόμενων σημείων συμφόρησης ημιαγωγών, το δεύτερο εξάμηνο του έτους θα ήταν πιθανότατα “πιο ασταθές”.

Υποθέτοντας ότι ούτε η πανδημία του COVID-19 ούτε η κατάσταση του εφοδιασμού ημιαγωγών θα επιδεινωθούν σημαντικά και υπολογίζοντας σε σταθερές τιμές για τις πρώτες ύλες, το BMW Group αναμένει ότι οι επιχειρήσεις θα αναπτυχθούν συνολικά θετικά.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.