Οι πωλήσεις της Adidas στην Κίνα αυξάνονται σε ετήσια βάση

Οι πωλήσεις της Adidas στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 36,9% σε ετήσια βάση και έφτασαν τα 2,4 δισεκατομμύρια ευρώ το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, ανακοίνωσε την Πέμπτη η γερμανική εταιρία κατασκευής αθλητικών.

Στο δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, οι πωλήσεις στην Κίνα μειώθηκαν κατά 16,3% στα 1,0 δισ. Ευρώ, αλλά η Adidas εξακολουθεί να καταγράφει “σταθερή ανάκαμψη των επιχειρήσεων καθώς και διαδοχικές βελτιώσεις πώλησης” στη χώρα, σημείωσε η εταιρεία.

“Με τα αθλήματα να παίρνουν πίσω την κεντρική σκηνή αυτό το καλοκαίρι, πραγματοποιήσαμε ένα πολύ επιτυχημένο τρίμηνο”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Adidas, Kasper Rorsted. Λόγω της απροσδόκητα υψηλής ζήτησης, η εταιρεία είδε μια επιτάχυνση στην κορυφή και την κατώτατη γραμμή, πρόσθεσε.

Συνολικά, οι πωλήσεις της Adidas για το δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 55% σε ετήσια βάση και έφτασαν τα 5,1 δισεκατομμύρια ευρώ το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με την εταιρεία. Μετά από ζημίες 317 εκατομμυρίων ευρώ το δεύτερο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν στα 407 εκατομμύρια ευρώ.

Στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (EMEA), οι καθαρές πωλήσεις σχεδόν διπλασιάστηκαν σε ετήσια βάση και έφτασαν τα 1,9 δισεκατομμύρια ευρώ το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με την Adidas. Ταυτόχρονα, οι καθαρές πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν κατά 72,0% στα 1,2 δισ. Ευρώ.

Παρά τις προκλήσεις από τη συνεχιζόμενη κρίση COVID-19 και τα σημεία συμφόρησης της προσφοράς, η Adidas αύξησε τις προβλέψεις της για το τρέχον έτος και αναμένει ότι οι πωλήσεις της σε ουδέτερο νόμισμα θα αυξηθούν έως και 20%.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *