Lazada: Οι διαδικτυακοί πωλητές της Νοτιοανατολικής Ασίας αισιόδοξοι για τη μελλοντική ανάπτυξη

Το 52% των online πωλητών της Νοτιοανατολικής Ασίας γνώρισε μεγάλη βελτίωση στις διαδικτυακές επιχειρήσεις το πρώτο εξάμηνο του 2021, σύμφωνα με μια έκθεση που κυκλοφόρησε πρόσφατα από την Lazada που ανήκει στην Alibaba, μια κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στη Νοτιοανατολική Ασία.

Ο πρώτος εξαμηνιαίος δείκτης εμπιστοσύνης ψηφιακού εμπορίου της Lazada εξέτασε την απόδοση 750 πωλητών στις έξι αγορές της στη Νοτιοανατολική Ασία, συγκεκριμένα την Ινδονησία, τις Φιλιππίνες, την Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ, τη Μαλαισία και τη Σιγκαπούρη, το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Το 70% των ερωτηθέντων πωλητών ανέμεναν πρόσθετη αύξηση άνω του 10% το τρίτο τρίμηνο του 2021. Ειδικότερα, το 33% από το 70% των πωλητών ήταν εξαιρετικά σίγουροι ότι ο όγκος των πωλήσεών τους θα αυξηθεί κατά περισσότερο από 30% το τρίτο τρίμηνο, ανέφερε η έκθεση.

“Παρά την προκλητική κατάσταση της υγείας και τις συνεχιζόμενες δυσκολίες, ο Δείκτης μας δείχνει ότι οι πωλητές παραμένουν ανθεκτικές και είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον”, δήλωσε ο Magnus Ekbom, Chief Strategy Officer του Lazada Group.

Σύμφωνα με την έκθεση, ο συνολικός δείκτης πέτυχε μια “αισιόδοξη” βαθμολογία 64, με το μηδέν να είναι “πολύ απαισιόδοξο” και το 100 να είναι “πολύ αισιόδοξο” στο φάσμα. Το θετικό συναίσθημα προήλθε από σημαντικές μεταβολές στις καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών της Νοτιοανατολικής Ασίας με μεγαλύτερη διαφοροποίηση μεταξύ αγορών μέσω διαδικτύου και εκτός σύνδεσης.

Η έκθεση αναφέρει ότι το 47% των καταναλωτών στις έξι αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας μείωσαν τις αγορές τους εκτός σύνδεσης το 2020, ενώ το 30% αύξησαν τις δαπάνες τους στο διαδίκτυο, καθώς η πανδημία COVID-19 επιτάχυνε την επέκταση του ψηφιακού εμπορίου και το κατέστησε κομβικό πεδίο μάχης για τους πωλητές που θέλουν να διευρύνουν τις επιχειρήσεις τους.

Όλες οι κατηγορίες λιανικής πώλησης στην περιοχή γνώρισαν ισχυρή δυναμική ανάπτυξης των διαδικτυακών επιχειρήσεων και οι πωλητές από τις κατηγορίες ηλεκτρονικών ειδών και καταναλωτικών αγαθών γρήγορα εμφανίστηκαν ως οι μεγαλύτεροι δικαιούχοι της οικονομίας της παραμονής στο σπίτι. Σύμφωνα με την έκθεση, το 53% των ερωτηθέντων online πωλητών σε αυτές τις κατηγορίες ανέφεραν ότι η επιχείρησή τους βελτιώθηκε σημαντικά το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Εν τω μεταξύ, οι πωλητές μόδας προβλέπουν ισχυρή μελλοντική ζήτηση. Το 48% δήλωσε ότι οι επιχειρήσεις τους βελτιώθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2021, το 75% δήλωσε ότι αναμένουν ότι οι επιχειρήσεις θα βελτιωθούν κατά περισσότερο από 10% το τρίτο τρίμηνο και σχεδόν το 40% εξ αυτών ανέμεναν ότι η ανάπτυξή τους θα ξεπεράσει το 30% το ίδιο τρίμηνο. Η έκθεση ανέφερε ότι η διάδοση του εμβολιασμού και η τελική ευκολία των κοινωνικών περιορισμών ενδέχεται να δημιουργήσουν περισσότερες αφορμές για ντύσιμο στο μέλλον.

Επιπλέον, η έκθεση ανέφερε τον Roshan Raj, Συνεργάτη της ινδικής εταιρείας συμβούλων διαχείρισης Redseer, να λέει ότι η ζωντανή ροή ήταν μεγάλη ώθηση για πολλούς πωλητές, καθώς δημιουργεί ένα διαδραστικό περιβάλλον για τους καταναλωτές να ψωνίζουν.

“Οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ πωλητών και αγοραστών είναι σημαντικοί παράγοντες για τη μόδα, καθώς το τμήμα είναι C2C και απαιτεί ένα ισχυρό στοιχείο οικοδόμησης εμπιστοσύνης μέσω αλληλεπιδράσεων”, δήλωσε ο Roshan. Πρόσθεσε όμως ότι οι προσδοκίες από τους πωλητές μόδας ενδέχεται να αντιμετωπίσουν κάποιο μέτρο στο εγγύς μέλλον λόγω της πρόσφατης αύξησης των κρουσμάτων COVID-19 στη Νοτιοανατολική Ασία.

Ο όμιλος Lazada είναι μία από τις κορυφαίες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου στη Νοτιοανατολική Ασία, με στόχο την εξυπηρέτηση 300 εκατομμυρίων αγοραστών έως το 2030. Από το 2016, η Lazada είναι η κορυφαία πλατφόρμα της Νοτιοανατολικής Ασίας του κινεζικού Alibaba Group που υποστηρίζεται από την παγκόσμιας κλάσης τεχνολογική υποδομή.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.