Το πολιτιστικό καρναβάλι Westward Journey και η θεματική εκδήλωση της Ημέρας Τουρισμού της Κίνας ξεκινά την Τρίτη στην πόλη Lianyungang

Στην πόλη Lianyungang στην ανατολική Κίνα ξεκινά το πολιτιστικό καρναβάλι Westward Journey, το οποίο στοχεύει στην προώθηση της παράδοσης και της πολιτιστικής κληρονομιάς του Μέσου Βασιλείου.

Ο τίτλος της εκδήλωσης είναι εμπνευσμένος από ένα από τα πιο δημοφιλή κινέζικα μυθιστορήματα με το ίδιο όνομα. Στη βάση του, δημιουργήθηκε επίσης το παιχνίδι Fantasy Westward Journey, το οποίο απολαμβάνει άνευ προηγουμένου δημοτικότητα στην Κίνα και παίζεται από πάνω από 300 εκατομμύρια ανθρώπους. Είναι πανταχού παρών στα μέσα ενημέρωσης, τις διαφημίσεις και την κοινωνική ευαισθητοποίηση. Η πλοκή του μυθιστορήματος αφηγείται την ιστορία μιας εκστρατείας ενός βουδιστικού μοναχού στην Κεντρική Ασία και την Ινδία, περιέχει πολλές εμπνεύσεις από τον κινεζικό πολιτισμό, τη μυθολογία και τη λαογραφία, καθώς και αναφορές στη βουδιστική φιλοσοφία.

Ένα από τα μέρη που αναφέρονται στο μυθιστόρημα είναι το βουνό Huaguo, το βουνό όπου επισκέφτηκε ο ήρωας. Επομένως, σε κοντινή απόσταση, στην πόλη Lianyungang, δημιουργήθηκε ένα εξαιρετικά δημοφιλές τουριστικό αξιοθέατο – το Huaguo Mountain Scenic Area, το οποίο φιλοξένησε την τελετή έναρξης της εκδήλωσης.

Το Καρναβάλι, που γίνεται τον Δεκέμβριο, στοχεύει στην ανασκόπηση των κλασικών του Westward Journey καθώς και στην προβολή των πολιτιστικών αντικειμένων που εμφανίζονται στο μυθιστόρημα, μέσω πολιτιστικών παραστάσεων, εκθέσεων, πωλήσεων προϊόντων και εργαστηρίων.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, θα δούμε 10.000 πολιτιστικά και δημιουργικά προϊόντα Westward Journey, άυλη πολιτιστική δημιουργικότητα, καθώς και βραβευμένα έργα Westward Journey.

Το Καρναβάλι αυτό είναι μια παράλληλη εκδήλωση στο συνέδριο ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας και στο online φεστιβάλ αγορών.

Τα τελευταία χρόνια, η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου στο Lianyungang κέρδισε δυναμική, με τις διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις να ξεπερνούν τα 55 δισεκατομμύρια γιουάν πέρυσι και είναι σημαντικό ότι επί του παρόντος, η πόλη απασχολεί συνολικά 800.000 εργαζόμενους στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η Lianyungang κατέλαβε την τρίτη θέση στη λίστα των δέκα κορυφαίων πόλεων ηλεκτρονικού εμπορίου Taobao ζωντανής ροής στην Κίνα που κυκλοφόρησε από την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba Taobao το 2020.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *