“Μείνετε στο σπίτι” για να λάμψετε στις διακοπές του σεληνιακού νέου έτους

Η άνθηση της οικονομίας “Μείνετε στο σπίτι” είναι πιθανό να ανοίξει νέο έδαφος για ανάπτυξη και μέγεθος αγοράς στην Κίνα, καθώς οι άνθρωποι έχουν ενθαρρυνθεί να μείνουν εκεί που βρίσκονται δηλ στο σπίτι τους για τις ετήσιες εορταστικές γιορτές της άνοιξης για να σταματήσουν την εξάπλωση της επιδημίας COVID-19.

“Έχω αγοράσει πολλά φαγητά και σνακ στο διαδίκτυο, και πιθανότατα θα περάσω το μεγαλύτερο μέρος των διακοπών μου με φαγητό και να παρακολουθώ τηλεόραση”, δήλωσε η Huang Jingjing, μια 29χρονη υπάλληλος τράπεζας που αποφάσισε να μείνει στο Πεκίνο αντί να επιστρέψει στην πατρίδα της στην επαρχία Jiangsu της ανατολικής Κίνας για τις επερχόμενες επταήμερες διακοπές του νέου έτους.

Το Εαρινό Φεστιβάλ, ή η Κινεζική Σεληνιακή Πρωτοχρονιά, είναι μια σημαντική ευκαιρία για οικογενειακές συναντήσεις, η οποία λήγει στις 12 Φεβρουαρίου φέτος.

“Είναι κρίμα που δεν πρόκειται να γιορτάσω τις διακοπές με την οικογένειά μου, αλλά με τόσες πολλές επιλογές ψυχαγωγίας στο σπίτι, δεν νομίζω ότι θα βαρεθώ ή θα νιώσω μοναξιά”, είπε η Huang.

Στην Κίνα, οι προτιμήσεις των καταναλωτών μετατοπίζονται προς το ηλεκτρονικό εμπόριο και την ηλεκτρονική ψυχαγωγία και εκπαίδευση για πάνω από μια δεκαετία. Η επιδημία COVID-19, ωστόσο, έχει επιταχύνει την τάση και έχει αποδειχθεί ότι ευνοεί τις εταιρείες που εξυπηρετούν την οικονομία της παραμονής στο σπίτι. Εν μέρει η τάση αυτή τροφοδοτείται από την επιδημία, και οι διαδικτυακές πωλήσεις της Κίνας αυξήθηκαν κατά 14,8% ετησίως σε 9,8 τρις γιουάν (περίπου 1,52 τρις δολάρια ΗΠΑ) το 2020, καθιστώντας την Κίνα τη μεγαλύτερη διαδικτυακή λιανική αγορά στον κόσμο για όγδοη συνεχόμενη χρονιά.

Πριν από τις διακοπές της “Σεληνιακής Πρωτοχρονιάς” που συνήθως πυροδοτούν τη μεγαλύτερη μαζική κίνηση ανθρώπων στον πλανήτη, οι κινεζικές αρχές συμβούλευσαν τους εργαζόμενους σε πόλεις μακρυά από την καταγωγή τους και γενικά τους κατοίκους να παραμείνουν στα σπίτια τους, και δεσμεύθηκαν να εγγυηθούν επαρκή εφοδιασμό καθημερινών αναγκών ενώ ζήτησαν από τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και τις εταιρείες logistics να διασφαλίσουν κανονική λειτουργία κατά τη διάρκεια της περιόδου.

“Πιστεύουμε ότι η ζήτηση για κατανάλωση στο σπίτι θα συνεχίσει να αυξάνεται φέτος, ειδικά κατά τη διάρκεια των διακοπών της Σεληνιακής Πρωτοχρονιάς”, δήλωσε ο Wang Nian, συνεργάτης του Ινστιτούτου Οικονομίας της Αγοράς στο πλαίσιο του Κέντρου Αναπτυξιακών Ερευνών του Κρατικού Συμβουλίου της Κίνας.

Οι διαδικτυακές πλατφόρμες παράδοσης φαγητού, συμπεριλαμβανομένων των Meituan και Ele.me, συνεργάζονται με δημοφιλείς μάρκες τροφοδοσίας για να ξεκινήσουν προσυσκευασμένα ή ημι-συσκευασμένα γεύματα για τις διακοπές, έτσι ώστε οι νεότερες γενιές να μπορούν να γιορτάσουν το παραδοσιακό φεστιβάλ με μια γιορτή που είναι εύκολο να γίνει.

Οι έμποροι στοχεύουν επίσης διαφορετικές ομάδες ατόμων παρέχοντας εξατομικευμένα πακέτα γεύματος σε πακέτο, όπως πακέτα δείπνου ενός ατόμου και πακέτα οικογενειακών δειγμάτων για έξι έως 10 άτομα, σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές.

“Η άνοδος της online κατανάλωσης θα αντισταθμίσει τη μείωση της κατανάλωσης εκτός σύνδεσης”, δήλωσε ο Wang.

Οι καταναλωτικές δαπάνες κατά τη διάρκεια των διακοπών της Σεληνιακής Πρωτοχρονιάς είναι πιθανό να είναι μικρότερες από τα προηγούμενα έτη, λόγω μέτρων για τη μείωση της κίνησης των ανθρώπων. Ωστόσο, δεδομένης της χαμηλής βάσης σύγκρισης το 2020, η Κίνα θα συνεχίσει να αναφέρει αύξηση της κατανάλωσης από έτος σε έτος κατά τη διάρκεια των διακοπών, δήλωσε ο Wang.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *