Mετα-πανδημική ανθεκτικότητα της τουριστικής βιομηχανίας της Κίνας

Η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Xi’an Silk Road, η οποία ολοκληρώθηκε την Κυριακή, ρίχνει φως στη δυναμική ανάκαμψη στον τουριστικό τομέα της Κίνας στην εποχή μετά το COVID-19.

Είναι χαρακτηρριστικό ότι, κατά τη διάρκεια της έκθεσης υπογράφηκαν τουριστικά έργα που αφορούσαν επενδύσεις της τάξεως του 17,5 δισεκατομμυρίων γιουάν (2,7 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ), ανέφεραν οι διοργανωτές του.

Η εκδήλωση έγινε στο Xi’an, πρωτεύουσα της επαρχίας Shaanxi της βορειοδυτικής Κίνας που φιλοξενεί τους Terracotta Warriors, και την παρακολούθησα περισσότερες από 800 τουριστικές εταιρείες και ιδρύματα από την Κίνα, καθώς και διπλωμάτες και εκθέτες από 15 χώρες και περιοχές.

Παρά τη μειωμένη κλίμακα της έκθεσης λόγω των περιορισμών COVID-19, τα περίπτερα ήταν γεμάτα και οι εκθέτες σημείωσαν τον μεγάλο ενθουσιασμό των τουριστών.

“Τώρα είναι η κορυφαία τουριστική περίοδος των καλοκαιρινών διακοπών και οι άνθρωποι δείχνουν μεγάλο ενθουσιασμό για ταξίδια. Ελπίζουμε να προωθήσουμε το Ngari στην έκθεση για να προσελκύσουμε περισσότερους τουρίστες”, δήλωσε ο Wu Hengyang, ιδιοκτήτης τουριστικού γραφείου στο Ngari, ενώ ήταν απασχολημένος μοιράζοντας φυλλάδια σε πλήθος ανθρώπων.

Στο πρώτο εξάμηνο του έτους, το Ngari στην Αυτόνομη Περιοχή του Θιβέτ δέχτηκε περισσότερες από 430.000 επισκέπτες, αποφέροντας τουριστικά έσοδα 498 εκατομμύρια γιουάν, δήλωσε ο Wu. Τα στοιχεία αυτά είναι αυξημένα κατά 55,5% και 41,9% αντίστοιχα, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019.

Η τουριστική βιομηχανία της Κίνας χαιρέτισε μια γρήγορη ανάκαμψη κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021. Τα εγχώρια ταξίδια και τα τουριστικά έσοδα είχαν ανακάμψει περίπου κατά 77% και 70% των επιπέδων τους κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε από την China Tourism Academy CTA).

Οι Κινέζοι πραγματοποίησαν 2,36 δισεκατομμύρια εσωτερικά ταξίδια το πρώτο εξάμηνο του 2021, αύξηση 153% από την ίδια περίοδο το 2020, ανέφερε η έκθεση.

Νέες ευκαιρίες προέκυψαν καθώς η πανδημία ώθησε τη βιομηχανία να αγκαλιάσει νέες τεχνολογίες.

Η επιδημία το 2020 καλλιέργησε τις διαδικτυακές αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, οι οποίες οδήγησαν στην εμβάθυνση του τουρισμού και της ψηφιακής οικονομίας, δήλωσε ο Gao Zili από τον διαδικτυακό πάροχο ταξιδιωτικών υπηρεσιών Qunar.com.

“Όλο και περισσότεροι επαγγελματίες του τουρισμού έχουν αναλάβει την πρωτοβουλία να συνεργαστούν με διαδικτυακές πλατφόρμες για την ανάπτυξη νέων προϊόντων και την αναζήτηση νέων ευκαιριών”, δήλωσε ο Gao.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *