Η NAFR αποκαλύπτει τροποποιημένους κανόνες για τις εταιρείες χρηματοδότησης καταναλωτών

Η Εθνική Διοίκηση του Χρηματοοικονομικού Κανονισμού (NAFR), η χρηματοοικονομική ρυθμιστική αρχή της Κίνας, δημοσιοποίησε τους τροποποιημένους κανόνες της για τις εταιρείες χρηματοδότησης καταναλωτών για να ενισχύσει τη σχετική νομοθεσία και να προωθήσει την ανάπτυξη του κλάδου, ανέφερε η Xinhua Finance τη Δευτέρα.

Η NAFR αύξησε τα όρια πρόσβασης, βελτίωσε τη ρύθμιση και την εποπτεία των ταξινομημένων επιχειρήσεων εταιρειών χρηματοδότησης καταναλωτών και της σχετικής εταιρικής διακυβέρνησης και ενίσχυσε τη διαχείριση κινδύνου και τα δικαιώματα των καταναλωτών και την προστασία των συμφερόντων στους αναθεωρημένους κανόνες.

Σε ισχύ από τις 18 Απριλίου, οι νέοι κανόνες για τις εταιρείες χρηματοδότησης καταναλωτών αυξάνουν τις απαιτήσεις για τα περιουσιακά στοιχεία των μεγάλων παρόχων κεφαλαίων, τα ετήσια έσοδα και την ελάχιστη αναλογία μετοχών στις εταιρείες χρηματοδότησης καταναλωτών που πρόκειται να δημιουργηθούν.

Οι αναθεωρημένοι κανόνες αυξάνουν επίσης το ελάχιστο ποσό του απαιτούμενου εγγεγραμμένου κεφαλαίου σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί η ανθεκτικότητα των εταιρειών χρηματοδότησης καταναλωτών στον κίνδυνο.

Στους νέους κανόνες, η απαίτηση τουλάχιστον 50% των μετοχών από τον κύριο πάροχο κεφαλαίων μιας νέας εταιρείας χρηματοδότησης καταναλωτών είναι χρήσιμη για τη βελτίωση της συμμετοχής των μετόχων στην εταιρική λειτουργία και της αποτελεσματικότητας της λήψης εταιρικών αποφάσεων.

Διαχωρίζοντας τις βασικές επιχειρήσεις από τις εξειδικευμένες επιχειρήσεις και ακυρώνοντας τις μη μεγάλες και περιττές επιχειρήσεις, οι κανόνες βελτιστοποιούν το επιχειρηματικό εύρος διαχωρισμού των εταιρειών χρηματοδότησης καταναλωτών για να ενισχύσουν τους σχετικούς κανονισμούς.

Οι κανόνες ορίζουν επίσης ρυθμιστικές απαιτήσεις σχετικά με τον πιστωτικό κίνδυνο, τον κίνδυνο ρευστότητας, τον λειτουργικό κίνδυνο, τον κίνδυνο πληροφορικής και τον κίνδυνο φήμης, προσθέτουν ορισμένους ρυθμιστικούς δείκτες και εμπλουτίζουν τους μηχανισμούς εξόδου από την αγορά για τη βελτίωση της διαχείρισης κινδύνου των εταιρειών καταναλωτικής χρηματοδότησης.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *