Η CIFTIS παίζει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της συνεργασίας Κίνας-Ιαπωνίας

Η Διεθνής Έκθεση της Κίνας για το Εμπόριο Υπηρεσιών (CIFTIS) παίζει σημαντικό ρόλο στην εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ κινεζικών και ιαπωνικών επιχειρήσεων, δήλωσε ο Takashima Ryusuke, γενικός διευθυντής του Γραφείου Πεκίνου της Ιαπωνικής Εξωτερικού Εμπορίου (JETRO) σε συνέντευξή του την Παρασκευή.

Με φόντο περιορισμένες ροές ανθρώπινων και μεταφορών που εμπόδισε το εμπόριο εν μέσω της πανδημίας COVID-19, η φετινή CIFTIS αξιοποιεί τις ψηφιακές τεχνολογίες και προωθεί καλύτερα την επικοινωνία και τη συνεργασία κινεζικών και ιαπωνικών επιχειρήσεων, δήλωσε ο Takashima Ryusuke.

Ως η μεγαλύτερη ολοκληρωμένη έκθεση στον τομέα των υπηρεσιών παγκοσμίως, η 2021 CIFTIS θα οργανωθεί στο Πεκίνο κατά τη διάρκεια των 2-7 Σεπτεμβρίου, δημιουργώντας περίπου 130.000 τετραγωνικά μέτρα εκθεσιακών χώρων και προγραμματίζοντας 100 και πλεόν φόρα, συναντήσεις και δραστηριότητες για τους εκθέτες να αναζητήσουν επιχειρηματικές ευκαιρίες.

Έως τις 13 Ιουλίου, συνολικά 138 ξένα ιδρύματα και ξένα ιδρύματα με έδρα την Κίνα από 105 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων 76 χωρών που σχετίζονται με τη ζώνη και τις οδούς, έχουν προγραμματίσει να συμμετάσχουν στην CIFTIS 2021 online ή και στη διαζώσης.

Ο Takashima Ryusuke τόνισε ότι το JETRO ήταν ένας από τους παλιούς φίλους της CIFTIS και συμμετείχε στις δραστηριότητες της κάθε έτος από την πρώτη συνεδρία που πραγματοποιήθηκε το 2012. Το 2021, οι εκθεσιακοί χώροι των Ιαπώνων εκθετών στην CIFTIS είναι οκτώ φορές πιο μεγάλοι από το 2020 και οι σχετικές ιαπωνικές εταιρείες προετοιμάζονται ενεργά για αυτή την εκδήλωση.

Φέτος, η CIFTIS επισημαίνει το άνοιγμα και τη συνεργασία στον τομέα των υπηρεσιών για την προώθηση της παγκόσμιας οικονομικής ανάκαμψης. Θα συναντηθούν έξι τύποι δραστηριοτήτων συνολικού ύψους περισσότερων από 100, συμπεριλαμβανομένης της παγκόσμιας συνόδου κορυφής για το εμπόριο υπηρεσιών, διασκέψεων και συναντήσεων, εκθέσεων, δραστηριοτήτων πρότασης, εκδηλώσεων απελευθέρωσης επιτευγμάτων και πλευρικών συναντήσεων.

Δημιουργώντας για πρώτη φορά την ειδική ζώνη ψηφιακής υπηρεσίας, η φετινή CIFTIS θα αποδώσει σημασία στην προβολή της τελευταίας ανάπτυξης, των επιτευγμάτων και των τεχνολογικών εφαρμογών σε ψηφιακές, δικτυωμένες και έξυπνες υπηρεσίες παγκοσμίως, ώστε να προωθηθεί η νέα ανάπτυξη της ψηφιακής οικονομίας και του ψηφιακού εμπορίου.

Μέχρι στιγμής, μεγάλες ιαπωνικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Canon και της NEC έχουν εγγραφεί μαζί με 37 φημισμένες κινεζικές και ξένες επιχειρήσεις για τις δραστηριότητες της έκθεσης στην ειδική ζώνη ψηφιακών υπηρεσιών στην CIFTIS, σύμφωνα με τον Takashima Ryusuke.

Στα μάτια του, η Κίνα είναι μια σημαντική αγορά για τις ιαπωνικές εταιρείες. Ο Takashima Ryusuke σημείωσε ότι το JETRO εκτιμά επίσης την αγορά της Κίνας και εντείνει τις προσπάθειές της να οργανώσει ιαπωνικές εταιρείες να συμμετάσχουν στην CIFTIS.

Φέτος, το JETRO θα αναλάβει το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο ως το θέμα των δραστηριοτήτων του στην CIFTIS λόγω των επιπτώσεων από την πανδημία COVID-19 και θα προετοιμάσει την έκθεση δίνοντας έμφαση στην εισαγωγή ιαπωνικών προϊόντων που μπορούν να αγοραστούν μέσω συνοριακών φορέων ηλεκτρονικού εμπορίου, δήλωσε ο Takashima Ryusuke.

Κάθε χρόνο, η CIFTIS, ως πλατφόρμα για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών επιχειρήσεων, χειροκροτείται από εκθέτες. Διαφορετικά από τις εκθέσεις σε εξειδικευμένους τομείς, η CIFTIS μπορεί να παρέχει διαφοροποιημένες εκθεσιακές υπηρεσίες για επιχειρήσεις σε ένα ευρύ φάσμα τομέων και ευκαιρίες για εταιρείες να διεξάγουν επιχειρηματικές διαπραγματεύσεις B2B με εταιρείες σε άλλες βιομηχανίες, πρόσθεσε ο Takashima Ryusuke.

Η CIFTIS 2021 θα πραγματοποιηθεί από κοινού από το Υπουργείο Εμπορίου της Κίνας και τη Λαϊκή Κυβέρνηση του Δήμου του Πεκίνου.

Το JETRO είναι ένας ιαπωνικός οργανισμός που σχετίζεται με την κυβέρνηση και εργάζεται για την προώθηση του αμοιβαίου εμπορίου και των επενδύσεων μεταξύ της Ιαπωνίας και του υπόλοιπου κόσμου. Το γραφείο του στο Πεκίνο είναι αφιερωμένο στην υποστήριξη ιαπωνικών εταιρειών να εισέλθουν στην αγορά της Κίνας και των κινεζικών εταιρειών να εισέλθουν στην αγορά της Ιαπωνίας.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *