Το Xifeng Group, ένας διάσημος κατασκευαστής Baijiu που εδρεύει στην επαρχία Shaanxi της βορειοδυτικής Κίνας, οεγάνωσε συνέδριο επαίνων την Τρίτη στο Xi’an, πρωτεύουσα της Shaanxi, για αναγνώριση των εθνικών αντιπροσώπων και προμηθευτών.
Η πρώην πρωθυπουργός της Νέας Ζηλανδίας Jenny Shipley, και ο αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας NEXT Dr. Jae-Hoon Yoo, αλλά και άλλοι επισκέπτες από το εξωτερικό έστειλαν τους χαιρετισμούς τους μέσω βίντεο στην εταιρεία για το συνέδριο.
Αντιμετωπίζοντας τη διπλή πίεση που προκλήθηκε από την πανδημία COVID-19 και την παγκόσμια οικονομική ύφεση το 2020, η εταιρεία πέτυχε έσοδα από πωλήσεις 6,3 δις γιουάν, με αυτά των αυτοδιαχειριζόμενων προϊόντων να πραγματοποιούν αύξηση 100%.
Στο πλαίσιο της προώθησης ενός μοτίβου ανάπτυξης «διπλής κυκλοφορίας», στο οποίο οι εγχώριες και υπερπόντιες αγορές αλληλοενισχύονται, με την εγχώρια αγορά να αποτελεί τον βασικό παράγοντα, ο Όμιλος Xifeng έχει παρακολουθήσει τη διεθνή αγορά και επιταχύνει τις διεθνείς διατάξεις.
Η εταιρεία έχει υπογράψει συμβόλαια με πολλούς διανομείς στο εξωτερικό και έχει καταλήξει σε προθέσεις συνεργασίας με πολλούς ξένους εμπόρους για να επεκτείνει την παρουσία της στη διεθνή αγορά.
Το 2020, ο Όμιλος Xifeng προώθησε σταθερά τη στρατηγική της «υψηλής και εθνικής ανάπτυξης» και εφάρμοσε την εθνική διάταξη της αγοράς «4 συν 6 συν 16», δηλαδή τέσσερις στρατηγικές ζώνες, έξι ειδικές ζώνες και 16 επαρχιακά υποκαταστήματα και διεθνή τμήματα, σημείωσε ο Zhang Zheng, επικεφαλής του κόμματος και πρόεδρος της εταιρείας.
Το Chang’an, το όνομα Xi’an στα αρχαία χρόνια, ήταν το σημείο εκκίνησης του αρχαίου δρόμοθ του μεταξιού “Silk Road” και αναπτύχθηκε μέσα σε αυτήν την ατμόσφαιρα, και το Xifeng baijiu είναι μια άξια μάρκα baijiu που διαθέτει πολιτισμό Silk Road, δήλωσε ο Zhang.
Η εταιρεία θα αξιοποιήσει πλήρως την τοποθεσία του “Belt and Road” για να δημιουργήσει μια ζώνη πολιτιστικής τουριστικής εμπειρίας που ενσωματώνει τη φύτευση ακατέργαστων σιτηρών, την παραγωγή και τη ζυθοποιία, την εμπειρία συλλογής, την πολιτιστική διάδοση και την προσαρμογή του baijiu που αξίζει συλλογή, και θα βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία των πελατών και πρόσθεσε ότι θα ξεκινήσει νέο σχέδιο μάρκετινγκ για την κινεζική baijiu.