Ο Zhou Pengcheng, ο ιδρυτής μιας διαφημιστικής εταιρείας, πιθανότατα δεν πίστευε ποτέ ότι μια μέρα θα προωθούσε την επιχείρησή του σε ένα φεστιβάλ hotpot.
Το περίπτερό του, με αφίσες hotpot, πινακίδες καταστημάτων και διακοσμητικά, έχει τραβήξει τα βλέμματα πολλών συμμετεχόντων στο 15ο Hot Pot Food Culture Festival της Κίνας (Chongqing), το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή στο Chongqing, μια πόλη διάσημη για το hotpot.
Χαρακτηριζόμενο από τη βάση του κόκκινου λαδιού, το μπαχαρικό που αναβλύζει από το καυτό hotpot Chongqing εξαπολύει μια φλογερή, μεθυστική επίθεση στους γευστικούς κάλυκες, αιχμαλωτίζοντας όχι μόνο την προθυμία των ντόπιων, αλλά και των καλοφαγάδων σε όλη τη χώρα, ακόμη και στο εξωτερικό.
“Η επιχείρηση Chongqing hotpot εκτοξεύτηκε φέτος, ειδικά σε περιοχές εκτός Chongqing. Αυτά τα εστιατόρια δίνουν σημασία στη γεύση και στην κουλτούρα πίσω από αυτήν, γεγονός που μας δίνει πολύ χώρο για να κάνουμε την εσωτερική διακόσμηση”, είπε ο Zhou.
Η εταιρεία του Zhou άρχισε να δραστηριοποιείται στον επιχειρηματικό τομέα των hotpot φέτος και έχει εντυπωσιαστεί από την ταχεία ανάπτυξή της, είπε.
«Προσλάβαμε σχεδιαστές αφίσας ταινιών και μερικούς πτυχιούχους καλλιγραφίας για να κάνουν σχέδια με ρετρό στυλ και ενσωματωμένα με πολιτιστικά στοιχεία Chongqing», είπε ο Zhou, ο οποίος αναμένει πάνω από δεκαπλάσια αύξηση του όγκου πωλήσεων της εταιρείας φέτος.
Κάποτε απλώς μια δημοφιλής τοπική γεύση, το Chongqing hotpot μπορεί πλέον να βρεθεί σχεδόν σε κάθε γωνιά της πόλης και έχει ανοίξει νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες για πολλές άλλες βιομηχανίες.
Σε μια έκθεση επιτραπέζιων σκευών στο φεστιβάλ, ο Wei Jichen, αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Chongqing Jinhao Meinai Products Co., Ltd., είπε ότι τα μισά από τα επιτραπέζια σκεύη που παράγει η εταιρεία είναι σχεδιασμένα για εστιατόρια hotpot.
Η εταιρεία χρησιμοποίησε επίσης άχυρο και άμυλο ως πρώτες ύλες για να φτιάξει επιτραπέζια σκεύη φιλικά προς το περιβάλλον που ανταποκρίνονται στην αυξανόμενη τάση της οικολογικής ζωής μεταξύ των νέων καταναλωτών.
“Τώρα αυτά τα πράσινα προϊόντα αντιπροσωπεύουν περίπου το 30% της συνολικής παραγωγής μας. Πέρυσι, οι πωλήσεις μας ξεπέρασαν τα 200 εκατομμύρια γιουάν (περίπου 27 εκατομμύρια ευρώ) και φέτος αναμένεται να φτάσουν τα 300 εκατομμύρια γιουάν”, είπε ο Wei, σημειώνοντας ότι τα προϊόντα τους εξάγονται επίσης στη Σιγκαπούρη, τη Μαλαισία και πολλές άλλες χώρες.
Το Hotpot έχει γίνει το σύμβολο του Chongqing και η κινητήρια δύναμη για την πρόοδο της οικονομίας του Chongqing. Στοιχεία από την Chongqing Hotpot Association δείχνουν ότι μόνο το Chongqing φιλοξενεί περισσότερα από 32.000 εστιατόρια hotpot και περισσότερες από 16.000 επιχειρήσεις που σχετίζονται με hotpot, οι οποίες μαζί αποφέρουν ετήσια έσοδα 60 δισεκατομμυρίων γιουάν. Η πόλη εξάγει περίπου 900 τόνους βάσης hotpot κάθε χρόνο.
Η γεύση Chongqing κατακτά επίσης έναν αυξανόμενο αριθμό φαγητών στο εξωτερικό. Παγκοσμίως, υπάρχουν σχεδόν 200.000 εστιατόρια hotpot Chongqing σε περισσότερες από 20 χώρες, σημείωσε η ένωση.
Σύμφωνα με την chenzhidata, μια εταιρεία συμβούλων που ειδικεύεται στην ανάλυση δεδομένων για τους τομείς της εστίασης και του νέου λιανικού εμπορίου, η κλίμακα της επιχείρησης hotpot της Κίνας αναμένεται να φτάσει τα 500 δισεκατομμύρια γιουάν το 2023, αντιπροσωπεύοντας το 10% του συνολικού τομέα της εστίασης της χώρας.