Η Κινεζική Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ωθεί τις πωλήσεις σε αύξηση

Το Φεστιβάλ Qixi της Κίνας, ή η Κινεζική Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, σημείωσε αυξημένες πωλήσεις λουλουδιών, τσαγιού γάλακτος και χρυσών κοσμημάτων, καθώς πολλά ζευγάρια σημάδεψαν το φεστιβάλ με φαγητό και ανταλλάσσοντας δώρα.

Οι παραγγελίες για φρέσκα λουλούδια στην κινεζική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Meituan αυξήθηκαν σχεδόν 30% από έτος σε έτος. Τα δεδομένα από τον πάροχο υπηρεσιών ηλεκτρονικής παράδοσης Eleme έδειξαν ότι οι παραγγελίες παράδοσης για φρέσκα λουλούδια αυξήθηκαν περίπου 50% από έτος σε έτος πριν από το Φεστιβάλ Qixi.

Η δημοφιλής κινεζική αλυσίδα ποτών HEYTEA είπε ότι ορισμένα από τα καταστήματα της είδαν τις πωλήσεις κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ να αυξάνονται περισσότερο από 600% σε σχέση με την περασμένη Τρίτη, με ένα κατάστημα να πουλά περίπου 4.500 φλιτζάνια ροφημάτων τσαγιού την ημέρα.

Οι επωνυμίες κοσμημάτων αγωνίστηκαν επίσης για να ξεκινήσουν εκστρατείες προώθησης, προσφέροντας μειώσεις τιμών που κυμαίνονται από 30 γιουάν (περίπου 4 ευρώ) έως 50 γιουάν ανά γραμμάριο σε χρυσά κοσμήματα, προσελκύοντας σμήνη καταναλωτών.

Οι λιανικές πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών της Κίνας, ένας σημαντικός δείκτης της καταναλωτικής ισχύος της χώρας, αυξήθηκαν 2,5% τον Ιούλιο και 7,3% κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουλίου, υποδεικνύοντας σταθερή αύξηση της κατανάλωσης.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *