H Shiseido χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για τις καμπάνιες της

Η Shiseido κάνει το ντεμπούτο της μια καμπάνια ενισχυμένη με AI για το νέο της Ultimune Power Infusing Concentrate

Κατά την κυκλοφορία του νέου Ultimune Power Infusing Concentrate, η Shiseido συνεργάστηκε με την Tencent για να αναπτύξει μια εφαρμογή ζωγραφικής AI, προσελκύοντας τους καταναλωτές στη δημιουργία έργων τέχνης με βάση την τεχνητή νοημοσύνη.

Η Shiseido συνεργάζεται επίσης με το περιοδικό GQ για να πραγματοποιήσει φωτογραφίσεις με τη βοήθεια AI και να αξιοποιήσει μια πρωτοποριακή συνομιλία μεταξύ του εκπροσώπου της εκστρατείας Luo Yunxi και του εικονικού είδωλου Libert.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *