Οι πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων κινεζικής μάρκας συνέχισαν τη σταθερή αύξηση τον Ιούλιο, με το μερίδιό τους στην εγχώρια αγορά να αυξάνεται περαιτέρω από έτος σε έτος, σύμφωνα με στοιχεία του κλάδου.
Συνολικά 850.000 οχήματα πωλήθηκαν στην Κίνα μέσω καναλιών λιανικής τον περασμένο μήνα, σημειώνοντας αύξηση 34% σε ετήσια βάση και 4% σε μηνιαία βάση, σύμφωνα με την China Passenger Car Association.
Κατά την ίδια περίοδο, οι λιανικές πωλήσεις αυτοκινήτων εγχώριας μάρκας αντιπροσώπευαν το 47,4% του συνόλου στην Κίνα, αυξημένες κατά 4,8 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Τους πρώτους επτά μήνες του έτους, το σωρευτικό μερίδιο αγοράς αυτών των αυτοκινήτων αυξήθηκε κατά 8,9 ποσοστιαίες μονάδες σε ετήσια βάση στο 47% της εγχώριας αγοράς.
Η ένωση τόνισε την ταχεία ανάπτυξη των εγχώριων εμπορικών σημάτων αυτοκινήτων στην αγορά οχημάτων νέας ενέργειας. Τα μερίδια αγοράς κορυφαίων εμπορικών σημάτων, όπως οι BYD, Geely, Chang’an και Chery, έχουν αυξηθεί σημαντικά, ανέφερε.