Η Laos-China Railway Co., Ltd. (LCRC), μια κοινοπραξία που εδρεύει στην πρωτεύουσα του Λάος, Vientiane, υπεύθυνη για τη λειτουργία του τμήματος του Λάο του Σιδηροδρόμου, είπε στο Xinhua ότι από την έναρξη λειτουργίας της τον περασμένο Δεκέμβριο, τα διασυνοριακά εμπορεύματα που μεταφέρονται από το σιδηρόδρομο Κίνας-Λάος έχουν ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο τόνους.
Από την έναρξη λειτουργίας του σιδηροδρόμου Κίνας-Λάος, οι εμπορευματικές μεταφορές παρουσίασαν ανοδική τάση, με αγαθά όπως είδη καθημερινής ζωής, λιπάσματα, ηλεκτρονικά είδη, φωτοβολταϊκά, υφάσματα και λαχανικά, μεταξύ άλλων, να αποστέλλονται από την Κίνα στο Λάος, ενώ σίδηρος και ψευδάργυρος, αλεύρι μανιόκας, κριθαρόρυζο, κάρβουνο, καουτσούκ, ποτάσα και φρούτα μεταφέρθηκαν από το Λάος και τις γειτονικές χώρες στην Κίνα.
Σύμφωνα με το LCRC, από τις 9 Αυγούστου, το τμήμα του Λάος των Σιδηροδρόμων μετέφερε 1.076.500 τόνους διασυνοριακών εμπορευμάτων, εκ των οποίων 263.400 τόνοι μεταφέρθηκαν από την Κίνα στο Λάος και 813.100 τόνοι στάλθηκαν από το Λάος στην Κίνα, με μέσο όρο μηνιαίος ρυθμός ανάπτυξης 16,95%.
Το LCRC είπε ότι από την έναρξη λειτουργίας του σιδηροδρόμου, ενισχύει ενεργά την οργάνωση των μεταφορών, βελτιστοποιεί την υπηρεσία μεταφοράς εμπορευμάτων και διασφαλίζει αποτελεσματικά την αποτελεσματική και ομαλή μεταφορά.
Η εταιρεία διεξήγαγε στοχευμένη έρευνα και μάρκετινγκ εμπορευμάτων, προώθησε την ομαλοποίηση του χρονοδιαγράμματος των τρένων εμπορευμάτων και σχεδίασε να ανοίξει τη διεθνή εμπορευματική αμαξοστοιχία Lancang-Mekong Express μεταξύ Κίνας και Λάος, σύμφωνα με το LCRC.
Έχει επίσης βελτιώσει την αποτελεσματικότητα του εκτελωνισμού των εμπορευμάτων, βοήθησε στον εξορθολογισμό της διαδικασίας έγκρισης μεταφοράς και δημιούργησε σημεία επιστροφής εμπορευματοκιβωτίων στο Laem Chabang και την Bangkok της Ταϊλάνδης, την πόλη Ho Chi Minh City και την Haiphong του Βιετνάμ, προκειμένου να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα του.
Η εταιρεία πρόσθεσε ότι το κόστος μεταφοράς μέσω του σιδηροδρόμου Κίνας-Λάος είναι σχεδόν το ίδιο με αυτό των θαλάσσιων μεταφορών, ενώ ο χρόνος μεταφοράς μειώνεται σημαντικά από αυτόν δια θαλάσσης.