Το κάμπινγκ γίνεται ανερχόμενη τάση στην αγορά του τουρισμού διακοπών της Κίνας

Κατά τη διάρκεια της Πρωτομαγιάς που ολοκληρώθηκε πρόσφατα από τις 30 Απριλίου έως τις 4 Μαΐου, σκηνές διαφορετικών χρωμάτων και σχημάτων ήταν πανταχού παρούσες στην παραλία του πάρκου Binhai στο Rongcheng, μια παραθαλάσσια πόλη στην επαρχία Shandong της ανατολικής Κίνας, δημιουργώντας ένα ελκυστικό θέαμα.

“Ενώ τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων δεν είναι εφικτά εν μέσω της επιδημίας COVID-19, το κάμπινγκ σε πάρκα και παραλίες γύρω από την πόλη είναι μια εξαιρετική επιλογή για διακοπές”, δήλωσε ο Pan Mingyue, ο οποίος κατασκήνωσε στην παραλία Binhai Park.

Η επιδημία του COVID-19 έχει αναγκάσει πολλούς να εγκαταλείψουν τα σχέδια για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, αλλά έχει αυξηθεί το κάμπινγκ σε κοντινές αποστάσεις και με την έλευση του καλοκαιριού, η αγορά του κάμπινγκ στην Κίνα γνώρισε μόνο άνθηση.

Ένα μέλος του προσωπικού ενός κάμπινγκ στην περιοχή Tiexi στην Shenyang, πρωτεύουσα της επαρχίας Liaoning της βορειοανατολικής Κίνας, είπε ότι το κάμπινγκ είχε δεσμευτεί πλήρως την πρώτη ημέρα των διακοπών.

Οι αναζητήσεις που σχετίζονται με το κάμπινγκ αυξήθηκαν κατά 117% από τον προηγούμενο μήνα κατά τη διάρκεια της Πρωτομαγιάς, ενώ τα δάση και τα νησιά ήταν τα δύο πιο δημοφιλή κάμπινγκ, σύμφωνα με μια έκθεση που κυκλοφόρησε από την Tongcheng Travel, μια εταιρεία παροχής διαδικτυακών ταξιδιωτικών υπηρεσιών.

Το κάμπινγκ έχει προσφέρει μια ευκαιρία στα τουριστικά αξιοθέατα να ανακάμψουν από τον αντίκτυπο της επιδημίας. «Ξεκινήσαμε την πρωτοβουλία κάμπινγκ υπερεθνικών οδών» επισημαίνοντας το γεωγραφικό πλεονέκτημα της ύπαρξης κοντά στην έξοδο του αυτοκινητόδρομου για την προσέλκυση τουριστών», δήλωσε ο Zhao Yuping, από την τουριστική περιοχή Hongyeshiyan στην πόλη Zibo της επαρχίας Shandong.

Ο Zhao πρόσθεσε ότι είχαν περίπου 30 σκηνές στο κάμπινγκ και όλες οι σκηνές είχαν κλείσει πριν από τις διακοπές. Οι άνθρωποι περπατούσαν στο αεράκι, δείπνησαν μαζί στη ζεστή ηλιοφάνεια και κοιμόντουσαν κάτω από τα αστέρια, σημείωσε ο Zhao.

Αποκαλώντας την κατασκήνωση έναν νέο τρόπο ζωής, ο Gao Liying, ένας λάτρης της κατασκήνωσης, είπε ότι βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν πρακτικές δεξιότητες και να ενισχύσουν την περιβαλλοντική τους συνείδηση ​​ενώ έρχονται κοντά στη φύση.

Η αγορά κατασκήνωσης της Κίνας αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται τις επόμενες ημέρες. Σύμφωνα με μια έκθεση που κυκλοφόρησε από την ερευνητική εταιρεία iiMedia Research με έδρα το Guangzhou, η κλίμακα της αγοράς κατασκήνωσης της Κίνας αυξήθηκε από 7,71 δισεκατομμύρια γιουάν (1,16 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) το 2014 σε 29,9 δισεκατομμύρια γιουάν το 2021 και αναμένεται να αυξηθεί κατά 18,6% το 2022 σε 35,46 δισεκατομμύρια γιουάν.

Εκτός από τα προϊόντα που σχετίζονται με το κάμπινγκ, οι χαρταετοί, τα μπάρμπεκιου, οι φωτιές, οι υπαίθριες ταινίες, καθώς και τα ταξίδια με οχήματα αναψυχής (RV) και άλλες υπαίθριες δραστηριότητες έχουν γίνει επίσης όλο και πιο δημοφιλή.

Η βιομηχανία του κάμπινγκ στην Κίνα έχει γίνει μια από τις απαραίτητες μορφές υπαίθριου τουρισμού. Καθώς ο υπαίθριος τουρισμός αναψυχής της χώρας αναπτύσσεται, το κάμπινγκ κοντά σε αστικές περιοχές θα γίνεται όλο και πιο δημοφιλές, καθώς έχει λιγότερες απαιτήσεις και δεν χρειάζεται ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, δήλωσε ο Zhang Sining, ερευνητής στην Ακαδημία Κοινωνικών Επιστημών Liaoning.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.