Η Domino’s Pizza China μπαίνει στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ

Ο διαχειριστής των καταστημάτων Domino’s Pizza στην Κίνα, DPC Dash, κατέθεσε πρόσφατα αίτηση εισαγωγής στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ, σύμφωνα με ανακοίνωση του χρηματιστηρίου.

Η DPC Dash ανέφερε στο ενημερωτικό δελτίο για την αρχική δημόσια προσφορά της (IPO) ότι είναι ο αποκλειστικός δικαιοδόχος της Domino’s Pizza στην ηπειρωτική Κίνα, το Χονγκ Κονγκ και το Μακάο, με 468 καταστήματα σε 10 πόλεις στην ηπειρωτική χώρα μέχρι το τέλος του 2021.

Η αγορά πίτσας της Κίνας, σύμφωνα με έκθεση της Frost and Sullivan, μιας παγκόσμιας εταιρείας συμβούλων, είναι τεράστια με ισχυρή ανάπτυξη, ακόμη και στο αρχικό της στάδιο. Η αξία της αγοράς ήταν 30,5 δισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 4,8 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) το 2020 και αναμένεται να φτάσει τα 62,3 δισεκατομμύρια γιουάν μέχρι το 2025, με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 15,4%.

Επιπλέον, η αγορά πίτσας της Κίνας έχει μεγάλες δυνατότητες να ευδοκιμήσει καθώς ο αριθμός των καταστημάτων πίτσας για κάθε εκατομμύριο ανθρώπους είναι μόνο 9,8, πολύ χαμηλότερος από αυτόν των άλλων ασιατικών χωρών.

Έτσι, η εταιρεία έχει κάνει στοχευμένες διευθετήσεις στην κινεζική αγορά εφαρμόζοντας διαφοροποιημένο επιχειρηματικό σχέδιο και σερβίροντας ιδιόμορφο μενού με παγκόσμια και τοπικά χαρακτηριστικά.

Για παράδειγμα, το DPC Dash εστιάζει στο να παρέχει στους πελάτες διαφοροποιημένη εμπειρία παράδοσης και προσφέρει στους πελάτες μια υπόσχεση παράδοσης 30 λεπτών. Σύμφωνα με την κατάθεσή της, πάνω από το 73% των εσόδων της προήλθε από παραγγελίες παράδοσης το 2021, πολύ υψηλότερο από τον βιομηχανικό μέσο όρο του 49%.

Η εταιρεία απέδωσε αυτό το επίτευγμα στη γνώση της για τις μεγάλες δυνατότητες της παράδοσης τροφίμων στην αγορά πίτσας της Κίνας. Η εικόνα επαναλήφθηκε από τους Frost και Sullivan, η έκθεση των οποίων έδειξε ότι οι παραγγελίες παράδοσης αντιστοιχούσαν στο 51,5% των πωλήσεων πίτσας στην Κίνα το 2020, με τον όγκο να φτάνει τα 15,7 δισεκατομμύρια γιουάν.

Όσον αφορά στη συγκέντρωση κεφαλαίων, η εταιρεία είπε ότι σχεδιάζει να αυξήσει την παρουσία της στη χώρα με 120 νέα καταστήματα που πρόκειται να ανοίξουν φέτος, ακολουθούμενα από 180 καταστήματα το επόμενο έτος. Επιπλέον, θα συνεχίσει να ενισχύει το τεχνολογικό της πλεονέκτημα για τη δημιουργία νέων καταστημάτων αφιερωμένων στις παραγγελίες διεκπεραίωσης και παράδοσης, μια κίνηση για την αντιμετώπιση της πρόκλησης της πανδημίας.


Give a Like for My Favorite China's Brands

BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.