Οι λιανικές πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών της Κίνας, ένας σημαντικός δείκτης αύξησης της κατανάλωσης, αυξήθηκαν 6,7% σε ετήσια βάση στα 7,44 τρισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 1,17 τρισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) κατά τους πρώτους δύο μήνες του 2022, ανακοίνωσε την Τρίτη η Εθνική Στατιστική Υπηρεσία.
Ο ρυθμός ανάπτυξης ήταν 5 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερος από αυτόν τον περασμένο Δεκέμβριο, ανέφερε το γραφείο.
Οι λιανικές πωλήσεις στις αστικές περιοχές έφτασαν τα 6,46 τρισεκατομμύρια γιουάν κατά τη διάρκεια του διμήνου, αυξημένες κατά 6,7% από έτος σε έτος, ενώ αυτές στις αγροτικές περιοχές αυξήθηκαν κατά 7,1% από έτος σε έτος.
Οι λιανικές πωλήσεις αγαθών αυξήθηκαν 6,5% από πέρυσι στα 6,67 τρισεκατομμύρια γιουάν, ενώ τα έσοδα από την εστίαση έφθασαν τα 771,8 δισεκατομμύρια γιουάν, σημειώνοντας αύξηση 8,9% σε ετήσια βάση.
Τους πρώτους δύο μήνες, οι διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις της Κίνας συνέχισαν να παρουσιάζουν ισχυρή επέκταση και έφθασαν τα 1,96 τρισεκατομμύρια γιουάν, σημειώνοντας αύξηση 10,2% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τα στοιχεία.