Η Linyi γίνεται η μεγαλύτερη βάση logistics ηλεκτρονικού εμπορίου στη βόρεια Κίνα

Η Linyi, μια πόλη σε επίπεδο νομού στην επαρχία Shandong, έχει γίνει η μεγαλύτερη βάση logistics ηλεκτρονικού εμπορίου στο βόρειο τμήμα της Κίνας, λόγω της ισχυρής ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου ζωντανής ροής και άλλων νέων μορφών επιχειρήσεων.

Στατιστικά στοιχεία της τοπικής ταχυδρομικής αρχής έδειξαν ότι το 2021, ο συνολικός όγκος επιχειρήσεων των επιχειρήσεων υπηρεσιών ταχυμεταφορών στην πόλη ξεπέρασε τα 1,3 δισεκατομμύρια τεμάχια, σημειώνοντας αύξηση 49,24% από έτος σε έτος, φέρνοντας 6,138 δισεκατομμύρια γιουάν επιχειρηματικά έσοδα, αυξημένα κατά 36,57% από έτος σε έτος.

Τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, ο συνολικός όγκος των επιχειρήσεων αυτών των επιχειρήσεων κατέγραψε 128,0837 εκατομμύρια τεμάχια, σημειώνοντας αύξηση 14,39% σε ετήσια βάση.

Η ανάπτυξη της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στο Linyi αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στην ταχεία άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου της ζωντανής ροής με ισχυρή πολιτική υποστήριξη.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της σχετικής αρχής εμπορίου, οι διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις του Linyi αυξήθηκαν κατά 24,8% στα 44,02 δισεκατομμύρια γιουάν το 2021. Στο σύμπλεγμα αγορών της περιοχής Lanshan της Linyi Trade City, υπάρχουν 56.229 έμποροι και 15.082 επιχειρήσεις που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, με τους εργαζόμενους να καταγράφουν 99.749.

Μόνο στην περιοχή Lanshan, έχουν κατασκευαστεί 17 βιομηχανικά πάρκα ζωντανής ροής.

Ο όγκος συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου ζωντανής ροής του Linyi στο Kuaishou, μια κορυφαία πλατφόρμα σύντομων βίντεο στην Κίνα, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή σε εθνικό επίπεδο. Η πόλη έχει πάνω από 8.000 εγγραφές στην πλατφόρμα Kuaishou, με 300 από αυτές να έχει πάνω από 1 εκατομμύριο οπαδούς η καθεμία, 16 από αυτές να έχει πάνω από 5 εκατομμύρια οπαδούς η καθεμία και 3 από αυτές να έχει πάνω από 10 εκατομμύρια οπαδούς η καθεμία.

Η υπηρεσία ηλεκτρονικού εμπορίου ζωντανής ροής της Linyi στο Douyin, μια άλλη δημοφιλής κινεζική πλατφόρμα σύντομων βίντεο, επίσης ανθεί.

Σύμφωνα με την παρακολούθηση μεγάλων δεδομένων από την Inspur, μια κορυφαία εταιρεία πληροφορικής στην Κίνα, κατά τη διάρκεια του διαδικτυακού φεστιβάλ αγορών της κινεζικής Πρωτοχρονιάς από τις 10 Ιανουαρίου έως τις 7 Φεβρουαρίου φέτος στη Shandong, η Linyi πέτυχε συνολικές διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις 3,295 δισεκατομμυρίων γιουάν.

Τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, οι διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις της πόλης έφτασαν τα 4,068 δισεκατομμύρια γιουάν, αυξημένες κατά 20,9% σε ετήσια βάση. Με 302.800 ζωντανές μεταδόσεις, ο Linyi συγκέντρωσε 2,653 δισεκατομμύρια γιουάν.

Καθοδηγούμενη από τη ζωντανή ροή του ηλεκτρονικού εμπορίου, η πόλη έχει δημιουργήσει τη μορφή πωλήσεων προϊόντων «διασημότητες διαδικτύου συν ζωντανή μετάδοση συν ηλεκτρονικό εμπόριο», η οποία έχει οδηγήσει στην ταχεία ανάπτυξη των παραδοσιακών αγορών, της τοπικής επεξεργασίας προϊόντων, της εφοδιαστικής και της γρήγορης παράδοσης και άλλων βιομηχανιών, καθώς και τον μετασχηματισμό και την ανάπτυξη της Linyi Trade City.


Give a Like for My Favorite China's Brands

BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.