Η Κίνα παραμένει η μεγαλύτερη αγορά της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας

Η Κίνα παρέμεινε ο σημαντικότερος πελάτης της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας το 2021, ανακοίνωσε την Πέμπτη η Γερμανική Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία (Destatis).

Οι εξαγωγές επιβατικών αυτοκινήτων της Γερμανίας στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 14% από έτος σε έτος σε 16,7 δισεκατομμύρια ευρώ (18,7 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) πέρυσι, σύμφωνα με την Destatis.

Οι γερμανικές εξαγωγές αυτοκινήτων στις Ηνωμένες Πολιτείες ανέκαμψαν στα 15,9 δισεκατομμύρια ευρώ το 2021, ενώ οι εξαγωγές στη Βρετανία, την τρίτη μεγαλύτερη χώρα εξαγωγής του κλάδου, μειώθηκαν κατά 17% στα 9,4 δισεκατομμύρια ευρώ.

Αφού επηρεάστηκαν από τους «σοβαρούς περιορισμούς για τον COVID-19» το 2020, οι εξαγωγές αυτοκινήτων της Γερμανίας αυξήθηκαν ελαφρά στα 117,6 δισεκατομμύρια ευρώ πέρυσι, αλλά εξακολουθούσαν να είναι 8,2% κάτω από τα προ κρίσης επίπεδα το 2019, σύμφωνα με την Destatis.

Εκτός από την παγκόσμια πανδημία, «η έλλειψη τσιπ και άλλα σημεία συμφόρησης στην παράδοση επηρέασαν τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία το 2021», είπε η Destatis.

Ενώ οι εξαγωγές αυτοκινήτων με παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης μειώθηκαν, η Γερμανία σημείωσε ισχυρές αυξήσεις στις εξαγωγές αμιγώς ηλεκτρικών και υβριδικών επιβατικών αυτοκινήτων. Η Γερμανία εξήγαγε περίπου 300.000 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα αξίας 12,6 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2021, σύμφωνα με την Destatis.

Ο Γερμανικός Σύνδεσμος της Αυτοκινητοβιομηχανίας (VDA) αναμένει ότι η παγκόσμια αγορά επιβατικών αυτοκινήτων θα αυξηθεί κατά 4% το 2022. Οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Κίνα θα αναπτυχθούν κατά 2%, ενώ η ευρωπαϊκή αγορά προβλεπόταν να αυξηθεί κατά 5% λόγω των αλιευμάτων μέχρι τα εφέ.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *