Η Κίνα παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ηλεκτροκίνηση της αυτοκινητοβιομηχανίας

Η Κίνα, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής και αγορά νέων ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο, διαδραματίζει ηγετικό ρόλο στην ηλεκτροκίνηση της αυτοκινητοβιομηχανίας, δήλωσε στο Xinhua ένας Βρετανός ηγέτης της αυτοκινητοβιομηχανίας σε πρόσφατη συνέντευξή του.

“Αν κοιτάξετε τη μετάβαση από τη βενζίνη και το ντίζελ στον ηλεκτρισμό, όλες οι αγορές στον κόσμο το κάνουν με διαφορετικούς ρυθμούς. Η Κίνα ήταν μία από τις πρώτες αγορές που ήταν και εξακολουθεί να βρίσκεται μπροστά”, δήλωσε ο Mike Hawes, διευθύνων σύμβουλος στέλεχος του Society of Motor Manufacturers and Traders, ενός κορυφαίου βρετανικού οργανισμού εμπορίου αυτοκινήτων.

«Προφανώς, δεδομένου ότι η Κίνα διαθέτει το μεγαλύτερο νέο αυτοκίνητο στον κόσμο τόσο στην κατασκευή όσο και στην αγορά», είπε, «Έχει αυτόν τον ηγετικό ρόλο».

Οι παρατηρήσεις του Hawes έγιναν μετά από ανάλυση από την κοινωνία που έδειξε ότι οι κατασκευαστές έχουν δεσμεύσει 10,8 δισεκατομμύρια λίρες (περίπου 14,2 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) σε ηλεκτρικά οχήματα και μπαταρίες της Βρετανίας από το 2011.

«Η Κίνα πραγματοποιεί επίσης επενδύσεις στη Βρετανία, ειδικά σε ό,τι αφορά στην έρευνα και στην ανάπτυξη, και όλο και περισσότερο αυτό αφορά στην ηλεκτροδότηση», είπε ο Hawes. «Είναι κάτι για το οποίο και οι δύο χώρες θα ήθελαν να συνεργαστούν, επειδή η παροχή κινητικότητας μηδενικών εκπομπών είναι η ανάγκη όλου του κόσμου».

Ο Hawes καλωσόρισε το εργοστάσιο μπαταριών της Κίνας Envision Group που συνεργάζεται με την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Nissan για την κατασκευή ενός «γιγαεργοστάσιου» στο Sunderland, μια πόλη-λιμάνι στην Αγγλία. Είπε ότι αυτό αποτελεί καλό παράδειγμα διεθνούς συνεργασίας και εφαρμογής τεχνολογίας.

Η Envision AESC, το τμήμα μπαταριών της Envision Group, ανακοίνωσε τον περασμένο Οκτώβριο ότι έλαβε επίσημη άδεια σχεδιασμού για το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών σε κλίμακα της Βρετανίας.

Το γιγαεργοστάσιο χωρητικότητας 9 GWh θα αποτελέσει μέρος μιας συνεργασίας 1 δισεκατομμυρίου λιρών (περίπου 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια) με τη Nissan UK και το Δημοτικό Συμβούλιο του Sunderland για τη δημιουργία ενός κόμβου ηλεκτρικών οχημάτων.

Ο Hawes σημείωσε επίσης ότι η Βρετανία και η Κίνα έχουν “καλά θεμέλια” στη συνεργασία στην αυτοκινητοβιομηχανία, λέγοντας ότι “Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι μια ανταγωνιστική αγορά. Βλέπουμε αυξανόμενες κινεζικές μάρκες να έρχονται στη βρετανική αγορά και βρετανικές εταιρείες έχουν επίσης επενδύσει στην Κίνα γύρω από την παραγωγή και μεταφέροντας βρετανικές μάρκες στην Κίνα».

Μιλώντας για τις προκλήσεις στην παγκόσμια συνεργασία της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο Hawes είπε ότι η διεθνής σχέση βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση, αλλά θα ξεπεραστεί.

“Νομίζω ότι από τη σκοπιά του Ηνωμένου Βασιλείου, αυτό που θέλουμε πάντα είναι ελεύθερο και δίκαιο εμπόριο. Μπορούμε να ξεπεράσουμε αυτά τα προβλήματα και αρκεί να γνωρίζουμε τα οφέλη και για τις δύο χώρες και για τις δύο αγορές”, δήλωσε ο Hawes.


Give a Like for My Favorite China's Brands

BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.