Εννέα αστρονομικά τηλεσκοπικά έργα εγκαταστάθηκαν στη ΒΔ Κίνα

Συνολικά εννέα έργα οπτικών αστρονομικών τηλεσκοπίων έχουν εγκατασταθεί στο Lenghu, στην επαρχία Qinghai της βορειοδυτικής Κίνας, με επένδυση σχεδόν 2 δισεκατομμυρίων γιουάν (περίπου 310 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ), ανέφεραν δημοσιογραφικές πηγές.

Η περιοχή Lenghu στο όρος Saishiteng είναι μια ιδανική τοποθεσία για την κατασκευή ενός αστρονομικού παρατηρητηρίου, δήλωσε ο Deng Licai, ερευνητής από τα Εθνικά Αστρονομικά Αστεροσκοπεία της Κινεζικής Ακαδημίας Επιστημών.

Σημείωσε ότι αυτή η περιοχή στην πόλη Lenghu, στην πόλη Mangya, απολαμβάνει τα πλεονεκτήματα του καθαρού νυχτερινού ουρανού, των σταθερών ατμοσφαιρικών συνθηκών και του ξηρού κλίματος, προσφέροντας μεγάλες δυνατότητες για μια από τις καλύτερες τοποθεσίες παρατηρητηρίων στον κόσμο.

Ο Tian Cairang, αξιωματούχος του βιομηχανικού πάρκου Lenghu, είπε ότι τα τελευταία χρόνια έχουν ξεκινήσει αρκετά έργα αστρονομικών τηλεσκοπίων στη βάση του αστρονομικού παρατηρητηρίου Lenghu. Ανάμεσά τους είναι το έργο Διόφθαλμου Δικτύου (50BiN) 50 εκατοστών, που υλοποιήθηκε από το China West Normal University και τέθηκε επίσημα σε χρήση τον Δεκέμβριο του 2020.

Η αστική κατασκευή και το κύριο σώμα τεσσάρων έργων έχουν ολοκληρωθεί με συνολική επένδυση 411 εκατομμυρίων γιουάν, είπε ο Tian. Αυτά περιλαμβάνουν το έργο Wide Field Survey Telescope (WFST), το έργο Stellar Observations Network Group (SONG), το έργο Infrared System for the Accurate Measurement of Solar Magnetic Field (AIMS) και το έργο Multi-application Survey Telescope Array (MASTA) .

Φέτος, η κατασκευή του έργου Time Domain Observatory (TIDO) και του έργου Multiplexed Survey Telescope (MUST) θα ξεκινήσει στο Lenghu.

Το 6,5 μέτρων MUST, που αναπτύχθηκε από το Πανεπιστήμιο Tsinghua, θα είναι το μεγαλύτερο τηλεσκόπιο στο Lenghu μετά την ολοκλήρωσή του. Αναμένεται να βοηθήσει τους επιστήμονες να κάνουν ανακαλύψεις στους τομείς της εξέλιξης της σκοτεινής ενέργειας, της κοσμολογίας των βαρυτικών κυμάτων και του σχηματισμού γαλαξιών.

Give a Like for My Favorite China's Brands

BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.