Τα μεταχειρισμένα είδη είναι η πρώτη επιλογή για τους περισσότερους Κινέζους

Αμέσως μετά τη μετακόμισή της στο νέο της διαμέρισμα, η Li Yuanyuan, μια σχεδιάστρια που ζει στη Σαγκάη, δημιούργησε μια διαδικτυακή ομαδική συνομιλία και άρχισε να στέλνει προσκλήσεις σε όλους τους γείτονές της.

Ήθελε να αγοράσει κάποια μεταχειρισμένα πράγματα και η δημιουργία μιας διαδικτυακής ομάδας σε μια οικιστική κοινότητα είναι ένας δημοφιλής και βολικός τρόπος για να το πετύχει αυτό.

Η ζήτηση είναι σταθερή. Δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος για τους κατοίκους από άλλες κοινότητες να βρουν το δρόμο τους στην ομάδα συνομιλίας.

Ο όγκος εμπορευμάτων της αγοράς μεταχειρισμένων της Κίνας αυξήθηκε από 300 δισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 47 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) το 2015 σε πάνω από 1 τρισεκατομμύριο γιουάν το 2020, με προϊόντα που καλύπτουν σχεδόν όλες τις κατηγορίες κατανάλωσης, σύμφωνα με μια έκθεση του 2021 για τη βιομηχανία μεταπώλησης από το Ινστιτούτο Ενέργειας, Περιβάλλοντος και Οικολογίας, Πανεπιστήμιο Tsinghua.

Η αύξηση αντανακλά τις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις και απόψεις του Κινέζου για την κατανάλωση, δήλωσε ο Zhang Li, ερευνητής της Κινεζικής Ακαδημίας Διεθνούς Εμπορίου και Οικονομικής Συνεργασίας (CAITEC).

Παραδοσιακά, η αγορά μεταχειρισμένων αντικειμένων θεωρείται συχνά ως ένδειξη οικονομικής πάλης που μπορεί να οδηγήσει σε κοινωνική ντροπή. Σήμερα, οι Κινέζοι, ειδικά οι νέοι, το βλέπουν με πιο ρεαλιστικό τρόπο.

«Περισσότεροι καταναλωτές εστιάζουν στην πραγματική αξία του προϊόντος αντί στο αν είναι καινούργιο», είπε ο Zhang.

Σύμφωνα με την εταιρεία big data Analysys, τα άτομα ηλικίας κάτω των 35 ετών είναι η κύρια βάση χρηστών των διαδικτυακών πλατφορμών για μεταχειρισμένα είδη.

Στη διαδικτυακή ομάδα συνομιλίας του Li, οι άνθρωποι ανταλλάσσουν κυρίως αχρησιμοποίητα δώρα, έπιπλα και βρεφικά προϊόντα. «Πολλές νεαρές μητέρες πουλάνε μεταχειρισμένα καροτσάκια ή κούνιες και οι συναλλαγές είναι αρκετά ενεργές εκεί», είπε.

Οι κινεζικές πλατφόρμες διαδικτυακής μεταπώλησης που αναπτύχθηκαν γρήγορα τα τελευταία χρόνια έχουν διευκολύνει τέτοιες συναλλαγές.

Ο όγκος εμπορευμάτων του διαδικτυακού επανεμπορίου της Κίνας έχει αυξηθεί από 250 δισεκατομμύρια γιουάν το 2019 σε πάνω από 370 δισεκατομμύρια γιουάν το 2020, αντιπροσωπεύοντας το 36% του συνόλου της αγοράς μεταχειρισμένων, σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων iiMedia Research.

«Η «μεταχειρισμένη οικονομία» βοηθά στην αξιοποίηση του δυναμικού κατανάλωσης και στη διαφοροποίηση της αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου», δήλωσε ο Bai Ming, άλλος ένας ερευνητής της CAITEC, προσθέτοντας ότι μπορεί να χρησιμεύσει ως μια νέα ώθηση για οικονομική ανάπτυξη.

«Έχει επίσης πράσινα οφέλη, καθώς βοηθά στη μείωση της σπατάλης των πόρων και επιτυγχάνει ανακυκλωμένη χρήση», πρόσθεσε ο Bai.


Give a Like for My Favorite China's Brands

BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.