Οι παραδοσιακές γεύσεις της Μαλαισίας κάνουν θραύση στο Taobao της Κίνας

Σε ένα εργοστάσιο που βρίσκεται στο Batang Kali, περίπου 50 χλμ. μακριά από το κέντρο της πόλης της Κουάλα Λουμπούρ, ο Oh Chee Keong, 52 ετών, ανακατεύει ασταμάτητα το παρασκεύασμα μαλτόζης μέχρι να γίνει παχύρευστο. Είναι μόνο μία από τις περίπλοκες διαδικασίες στην παραγωγή παραδοσιακών ζαχαροπλαστείων που ονομάζονται “Mua Lao” και “Lao Huei”.

Φέτος, με πολύ χαλαρές Πρότυπες Λειτουργικές Διαδικασίες (SOP) για τον COVID-19 και συμμετέχοντας στις εκπτώσεις του κινεζικού νέου έτους στο Taobao, η Oh’s Swee Len Food Industries έχει λάβει συντριπτικές παραγγελίες για τα “Mua Lao” και “Lao Huei”.

«Γνωρίζοντας ότι αυτά τα παραδοσιακά κράκερ έλαβαν ένθερμη υποστήριξη από το κοινό με τις εξαιρετικές πωλήσεις από το Taobao, νιώθω ειλικρινά ευγνώμων και χαρούμενος για αυτό», είπε ο Oh στο Xinhua, χαμογελώντας ενώ τα χέρια του συσκεύαζαν ασταμάτητα το φρεσκοφτιαγμένο “Mua Lao” σε κουτιά.

Παζάρια, φάρμες λουλουδιών, εμπορικά κέντρα και παραδοσιακές πρωινές αγορές, αυτά είναι τα συνηθισμένα μέρη που σίγουρα θα επισκέπτονταν οι Μαλαισιανοί κατά την προετοιμασία για τους εορτασμούς της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς. Περπατώντας σε μια άλλη νέα χρονιά που γιορτάζεται στη σκιά της πανδημίας COVID-19, το κοινό έχει επίσης στραφεί σε διαδικτυακές πλατφόρμες για αγορές προϊόντων κινεζικής Πρωτοχρονιάς.

Εντοπίζοντας την αυξανόμενη τάση των διαδικτυακών αγορών για προϊόντα κινεζικής Πρωτοχρονιάς, η Alibaba συνεργάστηκε στη συνέχεια με την κυβέρνηση της πολιτείας Selangor αφού παρατήρησε τη θετική ανταπόκριση του κοινού στο πρόσφατο πρόγραμμα “Baik Selangor 2021-2022”, που περιλαμβάνει έναν διαγωνισμό παραδοσιακών προϊόντων διατροφής με οι νικητές πιστοποιήθηκαν ως Good New Village Products.

Τα επιλεγμένα Good New Village Products που διατίθενται στην αγορά στο Taobao έχουν λάβει τεράστια υποστήριξη, με ποσοστό πώλησης στο 90% κατά τη διάρκεια των πέντε ημερών του Κινεζικού Σεληνιακού Νέου Έτους.

Από τα best sellers, τα “Mua Lao” και “Lao Huei” από την Swee Len Food Industries ξεκίνησαν ως σπιτικά παραδοσιακά γαμήλια μπισκότα Hokkien στο Batang Kali New Village.

Το “Mua Lao” είναι ένα κράκερ με επικάλυψη σουσαμιού και το “Lao Huei” ένα τραγανό κράκερ με επικάλυψη ρυζιού. Η προσφορά αυτών των λιχουδιών συμβολίζει μια ευλογία γλυκιάς και αιώνιας αγάπης στους νεόνυμφους.

Οι αιωνόβιες επιχειρήσεις «Mua Lao» και «Lao Huei» που διαχειρίζονται τώρα ο Oh και η σύζυγός του παραμένει πιστός στην παράδοση της χειροτεχνίας, προσπαθώντας να διατηρήσει τις αυθεντικές γεύσεις της παραδοσιακής ζαχαροπλαστικής.

Κάτω από την προσπάθεια αλλαγής επωνυμίας του Oh, αυτά τα κράκερ έχουν ξεπεράσει την παράδοση του γάμου και έχουν γίνει ένα καθημερινό σνακ.

«Μακάρι ο καθένας να είχε μια γεύση από αυτή τη νοσταλγική γεύση όποτε θέλει, η είσοδος στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ένας τρόπος για να διατηρήσουμε την επίπονη προσπάθεια του παππού μου στην τέχνη αυτού του παραδοσιακού ζαχαροπλαστείου», είπε ο Oh.

«Υπάρχουν ακόμη πολλές παραδοσιακές λιχουδιές και πολιτιστικά χειροτεχνήματα που πρέπει να ανακαλυφθούν στη Μαλαισία», δήλωσε ο Jess Lew, country manager για το Tmall World Malaysia της Alibaba.

Ο Jess πιστεύει ότι η νέα τεχνολογία και οι πόροι που διαθέτει η Taobao για την εξυπηρέτηση της διακρατικής πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου θα μπορούσαν να βοηθήσουν τις μακροχρόνιες τοπικές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν στον ψηφιακό χρόνο.

Ο Ng Lay Tien, 39 ετών, η δεύτερη γενιά του Samy Bak Kut Teh, είπε στο Xinhua ότι οι καιροί έχουν αλλάξει, οι επιχειρήσεις πρέπει τώρα να αγωνιστούν στην άνθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου.

“Ποτέ δεν σκεφτήκαμε το Bak Kut Teh ως κάτι που θα μπορούσε να πωληθεί στο διαδίκτυο. Ακόμη και ο μπαμπάς μου, ο ιδρυτής της Samy που είναι τώρα 64 ετών συμφωνεί με την έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου”, δήλωσε ο Lay Tien.

Το Bak Kut Teh είναι ένα αλμυρό αρωματικό πιάτο με χοιρινά παϊδάκια που μαγειρεύονται με έναν πολύπλοκο ζωμό από βότανα και μπαχαρικά για ώρες, και συχνά σερβίρεται με ένα μπολ με ρύζι με άρωμα ασκαλώνας. Πιστεύεται ότι το πιάτο επινοήθηκε από τους πρώτους Κινέζους μετανάστες κυρίως από την επαρχία Φουτζιάν της Κίνας, οι οποίοι εγκαταστάθηκαν σε μεγάλο βαθμό στο Klang της Μαλαισίας.

Οι τοπικές παραδοσιακές επιχειρήσεις, ειδικά τα εστιατόρια, μειώθηκαν δραματικά εν μέσω των κυμάτων των λοιμώξεων από τον κορωνοϊό και των πολλαπλών καραντιών ως απάντηση πέρυσι.

Παρατηρώντας την τάση του αυτοθερμαινόμενου hot pot θα μπορούσε να είναι ένα σημείο καμπής για τη Samy να ξεπεράσει το όριο του dine-in, η τρίτη γενιά του Samy Bak Kut Teh, ο 24χρονος Ng Kian Yu εργάζεται σε ένα είδος βολική, στιγμιαία αυτοθερμαινόμενη κατσαρόλα Bak Kut Teh.

«Η διάθεση στην αγορά στο Taobao έδωσε μεγάλη προσοχή στην αυτόνομη κατσαρόλα Bak Kut Teh… οι άνθρωποι δεν χρειάζεται πλέον να δειπνούν στο Klang, αλλά τώρα μπορούν να απολαμβάνουν το αυθεντικό πιάτο όποτε και όπου θέλουν», είπε ο Kian. Yu.

«Ελπίζουμε να δούμε παραδοσιακά και πολιτιστικά εμπορεύματα να ευδοκιμούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο και μέσω αυτού να ευαισθητοποιήσουμε τη νεολαία για τη σημασία και την πολύτιμη αξία της πολιτιστικής κληρονομιάς», δήλωσε ο Jess Lew.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *