Οι εισπράξεις στους κινηματογράφους της Κίνας ξεπερνούν τα 6 δις γιουάν κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου

Τα έσοδα από τα εισιτήρια στους κινηματογράφους στην Κίνα ξεπέρασαν τα 6 δισεκατομμύρια γιουάν (943,7 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) κατά τη διάρκεια της εβδομαδιαίας αργίας του Φεστιβάλ της Άνοιξης που ολοκληρώθηκε την Κυριακή, ανακοίνωσε τη Δευτέρα η κινηματογραφική διοίκηση της Κίνας.

Οι πωλήσεις εισιτηρίων έκαναν το φετινό Φεστιβάλ Άνοιξης, ή την Κινεζική Πρωτοχρονιά, παραδοσιακά μια από τις πιο δημοφιλείς περιόδους για να πάνε οι Κινέζοι στον κινηματογράφο, τη δεύτερη σεζόν με τα υψηλότερα έσοδα στην ιστορία, σύμφωνα με τη διοίκηση.

Η συνέχεια της πολεμικής υπερπαραγωγής του 2021 “The Battle at Lake Changjin” έχει παραμείνει σταθερά στην πρώτη θέση του κινεζικού box office, συγκεντρώνοντας 2,5 δισεκατομμύρια γιουάν κατά τη διάρκεια των διακοπών.

Τοποθετημένο κατά τη διάρκεια του πολέμου για την αντίσταση στην επίθεση των ΗΠΑ και τη βοήθεια της Κορέας (1950-1953), το “The Battle at Lake Changjin” αφηγείται την ιστορία των Εθελοντών του Κινεζικού Λαού (CPV) που πολεμούν γενναία σε παγωμένο καιρό σε μια ζωτικής σημασίας εκστρατεία στη λίμνη Changjin, επίσης γνωστή ως Δεξαμενή Chosin.

Το σήριαλ, του οποίου ο κινεζικός τίτλος μεταφράζεται σε «Γέφυρα Watergate», παρουσιάζει τους στρατιώτες του CPV την ίδια περίοδο καθώς αναλαμβάνουν ένα νέο έργο. Αυτή τη φορά, το πεδίο της μάχης τους είναι μια κρίσιμη γέφυρα στη διαδρομή υποχώρησης των αμερικανικών στρατευμάτων.

Στη τρίτη θέση στο ταμείο του box office στις πωλήσεις εισιτηρίων κατά τη διάρκεια των διακοπών, βρίσκεται η κωμωδία “Too Cool To Kill” και η ταινία μεγάλου μήκους “Nice View”.


Give a Like for My Favorite China's Brands

BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.