Κίνα εμβαθύνει την οικονομική ανάπτυξη και την εμπορική συνεργασία στο πλαίσιο του BRI το 2021

Το 2021, η οικονομική και εμπορική συνεργασία μεταξύ της Κίνας και των χωρών κατά μήκος των διαδρομών Belt and Road ενισχύθηκε περαιτέρω, και προωθήθηκε η ανάπτυξη υψηλής ποιότητας της κοινής κατασκευής της Belt and Road και έχουν σημειωθεί σταθερά επιτεύγματα.

Στενότεροι εμπορικοί δεσμοί

Το 2021, ο όγκος του εμπορίου μεταξύ της Κίνας και των χωρών κατά μήκος των διαδρομών Belt and Road έφτασε τα 11,6 τρισεκατομμύρια γιουάν, υψηλό ρεκόρ τα τελευταία οκτώ χρόνια, με ετήσια αύξηση 23,6% και αντιπροσωπεύοντας το 29,7% του συνολικού εξωτερικού εμπορίου της Κίνας.

Νέες μορφές εξωτερικού εμπορίου, όπως το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο, αναπτύχθηκαν ταχέως και δημιουργήθηκαν και τέθηκαν σε λειτουργία μια σειρά από αποθήκες στο εξωτερικό.

Πέρυσι, κυκλοφόρησε επίσημα η πρώτη πλατφόρμα έξυπνων logistics στο εξωτερικό που συνδέει την προσφορά και τη ζήτηση αποθηκών στο εξωτερικό. Συνολικά 15.000 εμπορευματικά τρένα Κίνας-Ευρώπης δρομολογήθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, μεταφέροντας 1,46 εκατομμύρια TEU, αυξημένα κατά 22% και 29% από έτος σε έτος αντίστοιχα. Η κατασκευή του νέου χερσαίου-θαλάσσιου διαδρόμου επιταχύνθηκε, η Κίνα και η Σιγκαπούρη υπέγραψαν ένα σχέδιο συνεργασίας και διοργάνωσαν από κοινού το Φόρουμ Συνεργασίας CCI-Διεθνούς Χερσαίου Θαλάσσιου Εμπορίου (CCI-ILSTC) το 2021.

Ταχεία ανάπτυξη των εξερχόμενων επενδύσεων

Το 2021, οι άμεσες επενδύσεις της Κίνας σε χώρες κατά μήκος της διαδρομής Belt and Road ήταν 138,45 δισεκατομμύρια γιουάν, μια ετήσια αύξηση 7,9% από έτος σε έτος, αντιστοιχώντας στο 14,8% των συνολικών εξερχόμενων επενδύσεων της Κίνας. Για πρώτη φορά, οι άμεσες επενδύσεις από τις χώρες Belt and Road στην Κίνα ξεπέρασαν τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, φθάνοντας τα 11,25 δισεκατομμύρια δολάρια.

Όσον αφορά στις επενδύσεις σε υποδομές, η Κίνα προώθησε σταθερά την κατασκευή μηχανολογικών έργων στις χώρες Belt and Road. Οι κινεζικές επιχειρήσεις ολοκλήρωσαν κύκλο εργασιών 578,57 δισεκατομμυρίων γιουάν σε έργα με συμβόλαια στις χώρες Belt and Road, αντιπροσωπεύοντας το 57,9% των συνολικών συμβάσεων με το εξωτερικό.

Ορισμένα βασικά έργα, όπως ο σιδηρόδρομος Standard Gauge της Κένυας Μομπάσα-Ναϊρόμπι και το έργο του ρωσικού μετρό της Μόσχας, έχουν ολοκληρωθεί.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *