Η καταναλωτική αγορά της Κίνας είναι πολύβουη εν μέσω της έκρηξης των αγορών του Ανοιξιάτικου Φεστιβάλ

Με τη μασκότ των Ολυμπιακών Panda Bing Dwen Dwen να βρίσκεται σε εξάντληση σε όλη την Κίνα λόγω του ενθουσιασμού των ανθρώπων για τους Αγώνες του 2022, η Κίνα είδε μια ζωηρή καταναλωτική αγορά κατά τη διάρκεια των διακοπών του Σεληνιακού Νέου Έτους, του πρώτου επταήμερου φεστιβάλ του έτους που ολοκληρώθηκε την Κυριακή.

Ενώ οι Χειμερινοί Αγώνες τροφοδότησαν την ανάπτυξη στις βιομηχανίες πάγου και χιονιού, η πραγματική οικονομία έχει αξιοποιήσει τις ψηφιακές τεχνολογίες για να αναβαθμίσει την ικανότητα εξυπηρέτησης και να ανταποκριθεί στις διάφορες απαιτήσεις των καταναλωτών τόσο online όσο και δια ζώσης.

Η ΕΞΑΝΤΛΗΣΗ ΤΩΝ ‘ΠΑΝΤΑ’

Καθώς ξεκίνησαν οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες του Πεκίνου 2022 την Παρασκευή, πάνω από ένα εκατομμύριο άνθρωποι κατέκλυσαν το επίσημο κατάστημα Tmall των Ολυμπιακών Αγώνων και έσπευσαν να αγοράσουν μια μασκότ Bing Dwen Dwen, το χαριτωμένο Panda με παγοπέδιλα και άλλα εμπορεύματα, σύμφωνα με έκθεση της ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba.

Βιομηχανικά δεδομένα αποκάλυψαν την αυξανόμενη όρεξη των Κινέζων για αθλήματα και ψυχαγωγία στον πάγο και το χιόνι που ενισχύθηκε από τους Αγώνες του Πεκίνου.

Κατά την περίοδο από την παραμονή της Πρωτοχρονιάς έως την Παρασκευή, οι πωλήσεις εξοπλισμού σκι αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 180% από έτος σε έτος, και τα προϊόντα που σχετίζονται με τα σπορ στον πάγο παρουσίασαν αύξηση άνω του 300%, ανέφερε το Tmall.

Από τις αρχές Ιανουαρίου, ο όγκος αναζήτησης των όρων «curling» και «χόκεϊ επί πάγου» κατέγραψε ετήσια αύξηση 310% και 130%, αντίστοιχα, με περισσότερα αθλήματα στον πάγο και στο χιόνι να γίνονται viral στις νέες γενιές, σύμφωνα με Dianping, η κινεζική έκδοση του Yelp.

Η τάση του πάγου και του χιονιού έχει σαρώσει όλη τη χώρα, δίνοντας ώθηση στην τουριστική αγορά της Κίνας. Στο ταξιδιωτικό υποκατάστημα της Alibaba στο Fliggy, ο όγκος παραγγελιών για προϊόντα που σχετίζονται με τον τουρισμό χιονιού και πάγου αυξήθηκε κατά περισσότερο από 30% από πέρυσι και τα χιονοδρομικά κέντρα, συμπεριλαμβανομένων των βουνών Changbai στην επαρχία Jilin της βορειοανατολικής Κίνας, έγιναν hot προορισμοί.

Η αγορά τουρισμού πάγου και χιονιού της Κίνας αναμένεται να διατηρήσει τη δυναμική της ανάπτυξης λόγω πολλών θετικών παραγόντων, δήλωσε ο Liu Yunan, διευθυντής της Kchance, ενός παρόχου τουριστικών υπηρεσιών.

Η αναβάθμιση της τουριστικής κατανάλωσης θα βοηθήσει τα διαδραστικά προϊόντα στις βιομηχανίες πάγου και χιονιού να αποκτήσουν μεγαλύτερη δημοτικότητα, είπε ο Liu, προσθέτοντας ότι οι Χειμερινοί Αγώνες και οι πολιτικές κινήτρων που εκδίδονται από τις τοπικές κυβερνήσεις θα συνδυαστούν για να ανεβάσουν τη βιομηχανία σε υψηλότερο επίπεδο.

ΠΟΛΥΣΥΧΝΑΣΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ

Τα καταστήματα αφορολόγητων ειδών στο λιμάνι ελεύθερων συναλλαγών του νησιού Hainan της νότιας Κίνας έχουν γεμίσει με καταναλωτές που κάνουν ουρές για αρώματα, καλλυντικά και ηλεκτρονικά είδη κατά τη διάρκεια των διακοπών.

Τουρίστες πλημμύρισαν τα καταστήματα διεθνών εμπορικών σημάτων πολυτελείας, συμπεριλαμβανομένων των Gucci, YSL Beauty και Bvlgari, τα οποία έχουν εφαρμόσει μέτρα για τον περιορισμό της ροής των καταναλωτών.

Ο ενθουσιασμός των καταναλωτών στη Σαγκάη της ανατολικής Κίνας ανθεί, καθώς η κατανάλωση δια ζώσης της πόλης έφτασε τα 37,1 δισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 5,84 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) κατά τη διάρκεια των επταήμερων διακοπών, αυξημένη κατά 28,6% από το προηγούμενο έτος, έδειξαν τα στοιχεία από το Εργαστήριο Μεγάλων Δεδομένων Καταναλωτικής Αγοράς (Σαγκάη).

Η Σαγκάη δέχτηκε σχεδόν 11 εκατομμύρια επισκέπτες και συγκέντρωσε πάνω από 17,7 δισεκατομμύρια γιουάν κατά τη διάρκεια της περιόδου, δήλωσαν οι τοπικές αρχές την Κυριακή.

Παρά τα σποραδικά κρούσματα COVID-19 σε μερικά μέρη, οι ακριβείς πολιτικές περιορισμού του ιού της χώρας έχουν μειώσει στο ελάχιστο τον αντίκτυπο της επιδημίας στις ζωές των ανθρώπων.

Από τις 17 Ιανουαρίου, την πρώτη ημέρα του Ανοιξιάτικου Φεστιβάλ, έως το Σάββατο, η Κίνα είδε συνολικά πάνω από 100 εκατομμύρια οδικά ταξίδια επιβατών, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία.

«Η κατανάλωση σε πόλεις χαμηλότερου επιπέδου και ορισμένες κεντρικές και δυτικές επαρχίες θα αποκτήσει ώθηση από τον μεγάλο αριθμό κατοίκων που επέστρεψαν στις πόλεις τους», ανέφερε μια έκθεση της China International Capital Corporation.

Κατά τη διάρκεια των διακοπών, οι πόλεις τρίτης κατηγορίας είδαν καλύτερες επιδόσεις στα έσοδα από τα box office από αυτές των πόλεων πρώτης κατηγορίας, αναφέρει η έκθεση. Από την Κυριακή, το συνολικό εισιτήριο των νέων ταινιών κατά τη διάρκεια του Εαρινό Φεστιβάλ 2022 ξεπέρασε τα 6 δισεκατομμύρια γιουάν.

«Η εγχώρια κατανάλωση αναμένεται να διατηρήσει τη δυναμική της ανάπτυξης και να συνεχίσει να ανακάμπτει το 2022», δήλωσε ο Guo Liyan, ερευνητής στην Κινεζική Ακαδημία Μακροοικονομικών Ερευνών, επισημαίνοντας ότι η παγκόσμια πανδημία θα τεθεί σταδιακά υπό έλεγχο ενώ εφαρμόζονται πολιτικές κινήτρων.

Ο κορυφαίος οικονομικός σχεδιαστής της Κίνας δήλωσε πρόσφατα ότι η χώρα θα προωθήσει την ενοποίηση της κατανάλωσης αγαθών και υπηρεσιών, θα βελτιώσει την ποιότητα των υπηρεσιών του αγροτικού τουρισμού και θα προχωρήσει ταχύτερα στην ενοποίηση συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου επαρχιών και αγροτικών περιοχών και συστημάτων ταχείας παράδοσης.

Η απασχόληση της χώρας παρέμεινε σταθερή και η αύξηση του εισοδήματος συμβαδίζει με την οικονομική ανάπτυξη, παρέχοντας μια σταθερή εγγύηση για την πρόοδο της κατανάλωσης, διατηρώντας παράλληλα τη σταθερότητα, πρόσθεσε ο Guo.


Give a Like for My Favorite China's Brands

BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.