Οι λιανικές πωλήσεις της Κίνας ξεπέρασαν τα 44 τρις γιουάν το 2021

Οι λιανικές πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών της Κίνας, ένας σημαντικός δείκτης αύξησης της κατανάλωσης, έφθασαν τα 44,08 τρις γιουάν (περίπου 6,93 τρις δολάρια ΗΠΑ) το 2021, σύμφωνα με το Εθνικό Γραφείο Στατιστικής (NBS) τη Δευτέρα.

Οι πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών αυξήθηκαν 12,5% σε ετήσια βάση το 2021, σύμφωνα με στοιχεία της NBS, ανεβάζοντας τη μέση ετήσια αύξηση για τα δύο τελευταία χρόνια στο 3,9%.

Τον Δεκέμβριο, οι συνολικές λιανικές πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών αυξήθηκαν κατά 1,7% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τα στοιχεία.

Είναι ορόσημο για την κατανάλωση να φτάσει τα 44 τρις γιουάν, δήλωσε ο επικεφαλής της NBS, Ning Jizhe, προσθέτοντας ότι η τελική κατανάλωση συνέβαλε κατά 65,4% στην οικονομική ανάπτυξη της Κίνας το 2021, γεγονός που δείχνει τον σημαντικό ρόλο της εγχώριας αγοράς.

Οι λιανικές πωλήσεις στις αστικές περιοχές έφτασαν τα 38,16 τρις γιουάν πέρυσι, αυξημένες κατά 12,5% σε ετήσια βάση, ενώ αυτές στις αγροτικές περιοχές αυξήθηκαν κατά 12,1% από έτος σε έτος.

Το 2021, οι διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις της Κίνας συνέχισαν να παρουσιάζουν ισχυρή επέκταση και ξεπέρασαν τα 13 τρις γιουάν, σημειώνοντας αύξηση 14,1% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τα στοιχεία.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *