Με βλέμμα στην κινεζική αγορά, οι παγκόσμιες μάρκες πολυτελείας αγκαλιάζουν το Έτος της Τίγρης

Καθώς πλησιάζει η Κινεζική Σεληνιακή Πρωτοχρονιά, οι παγκόσμιες μάρκες πολυτελείας λανσάρουν προϊόντα περιορισμένης έκδοσης για να καλωσορίσουν το Έτος της Τίγρης.

Τα περισσότερα από τα αντικείμενα περιορισμένης έκδοσης τονίζουν την εικόνα της τίγρης, ενός από τα 12 ζώα του κινεζικού ζωδιακού κύκλου, και μερικά άλλα διαθέτουν κινεζικά στοιχεία όπως το κόκκινο χρώμα και την Όπερα του Πεκίνου.

Στα καταστήματα αφορολογήτων ειδών στη νησιωτική επαρχία Hainan της νότιας Κίνας, στοιχεία της τίγρης και του κόκκινου χρώματος διακρίνονται σχεδόν παντού. Τα Περιορισμένης έκδοσης είδη πολυτελείας της Σεληνιακής Πρωτοχρονιάς έχουν μεγάλη επιτυχία, καλύπτοντας μεταξύ άλλων είδη όπως καλλυντικά, ρούχα, τσάντες, ρολόγια και κρασί.

«Για το Έτος της Τίγρης, η Armani κυκλοφόρησε προϊόντα περιορισμένης έκδοσης, όπως σακάκια και μάλλινα πουλόβερ, τα οποία πωλούνται καλά», δήλωσε ο Yang Qiulin, πωλητής της Emporio Armani σε ένα κατάστημα αφορολογήτων ειδών στο Haikou, πρωτεύουσα του Hainan.

Το απόθεμα των πουπουλένιων μπουφάν έχει ήδη αρχίσει να μειώνεται αφού κυκλοφόρησε στα ράφια μόλις πριν από λίγες ημέρες, πρόσθεσε.

Ο Li Chao, ένας τουρίστας από την επαρχία Zhejiang της ανατολικής Κίνας, αγόρασε μια περιορισμένης έκδοσης κρέμα ματιών με κόκκινη συσκευασία με μια τίγρη στον πάγκο της Estee Lauder.

«Φαίνεται πολύ εορταστικό και μεταφέρει την αίσθηση του Κινεζικού Φεστιβάλ Άνοιξης», είπε, σημειώνοντας ότι η κυκλοφορία περιορισμένων εκδόσεων θα ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των Κινέζων καταναλωτών.

Η Κίνα είναι μια ολοένα και πιο σημαντική αγορά για τις παγκόσμιες μάρκες πολυτελείας, ειδικά όταν υπέστησαν πρωτοφανείς δυσκολίες λόγω της πανδημίας.

Η μελέτη Bain & Company Luxury Study 2021 έδειξε ότι από το 2019, το μερίδιο της ηπειρωτικής Κίνας στην παγκόσμια αγορά έχει σχεδόν διπλασιαστεί, φτάνοντας τα 60 δις ευρώ το 2021.

Τα ζωδιακά στοιχεία αποτελούν σημαντικό μέρος του παραδοσιακού κινεζικού πολιτισμού. Η βαθιά εξερεύνηση της κινεζικής παραδοσιακής κουλτούρας από διεθνείς μάρκες πολυτελείας αντανακλά την προσπάθεια να καλύψουν τη ζήτηση των Κινέζων καταναλωτών και να ενσωματωθούν στην τεράστια κινεζική αγορά, δήλωσε ο Liu Feng, ερευνητής στο Hainan Normal University.

Η αγορά αφορολόγητων ειδών είναι μια σημαντική αγορά για την κατανάλωση ειδών πολυτελείας. Η Hainan ανέφερε 49,5 δις γιουάν (7,8 δις δολάρια ΗΠΑ) υπεράκτιων αγορών αφορολόγητων ειδών το 2021, σημειώνοντας αύξηση 80% από έτος σε έτος.

Περισσότεροι από 81 εκατομμύρια εγχώριοι και ξένοι τουρίστες επισκέφτηκαν την Hainan το 2021, σημειώνοντας αύξηση 25,5% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με στοιχεία.

Η Κίνα στοχεύει να μετατρέψει το νησί Hainan σε ένα διεθνές κέντρο τουρισμού και κατανάλωσης έως το 2025 και σε παγκόσμιο τουριστικό και καταναλωτικό προορισμό μέχρι το 2035.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *