Τα κινέζικα προϊόντα για κατοικίδια κερδίζουν δυναμική στις αγορές του εξωτερικού, ειδικά καθώς ξημερώνει η Πρωτοχρονιά, ανέφερε η Securities Daily.
Στοιχεία από τον ιστότοπο αγορών της Alibaba Taobao.com δείχνουν ότι οι προμήθειες για κατοικίδια που κατασκευάζονται από την Κίνα, όπως κεφαλόδεσμοι διακοσμημένοι με ελαφοκέρατα, ρούχα με λιοντάρια που χορεύουν, ακόμη και πιστολάκια μαλλιών ζώων, και διάδρομοι για κατοικίδια, προτιμώνται από τους ξένους λάτρεις των κατοικίδιων.
Επιπλέον, τα στοιχεία δείχνουν ότι το 80% των προϊόντων φεστιβάλ στις ξένες αγορές προέρχονται από την Κίνα και τα μισά από τα ρούχα για κατοικίδια ζώα της Πρωτοχρονιάς που αγοράζονται στο εξωτερικό κατασκευάζονται στην Κίνα. Οι εγχώριες μάρκες με νέο σχεδιασμό και νέα έξυπνη κατασκευή κερδίζουν δημοτικότητα στο εξωτερικό.
Λαμβάνοντας ως παράδειγμα τα προϊόντα για κατοικίδια, οι μεσαίες και υψηλών προδιαγραφών αυθεντικές επωνυμίες ρούχων για κατοικίδια, καθώς και τα εγχώρια έξυπνα προϊόντα για κατοικίδια, όπως οι αυτόματες ταΐστρες, οι διανομείς νερού και οι στεγνωτήρες για γάτες, έχουν αγκαλιάσει μια κορύφωση των εξαγωγών. Από τον Ιανουάριο έως τον Νοέμβριο του τρέχοντος έτους, τα προϊόντα κατοικίδιων ζώων που πωλήθηκαν στο εξωτερικό μέσω του Taobao και του tmall.com, ενός άλλου ιστότοπου αγορών της Alibaba, αυξήθηκαν κατά περίπου 45% από έτος σε έτος σε αξία και οι πωλήσεις έξυπνων προϊόντων στο εξωτερικό διπλασιάστηκαν.
Σύμφωνα με ένα στέλεχος της Mookipet, μια επωνυμία ρούχων για κατοικίδια στο tmall.com, τα εγχώρια προϊόντα για κατοικίδια έχουν πιο άφθονα στυλ και υψηλότερες ποιότητες από τις ξένες επωνυμίες. Ορισμένοι πελάτες της Βόρειας Αμερικής που αγόραζαν παιδικά ρούχα LV και Burberry και τα έκοβαν για να χωρέσουν στα σκυλιά τους, τώρα στρέφονται σε κινεζικές επωνυμίες ρούχων για κατοικίδια. Φέτος, οι πωλήσεις του καταστήματος Mookipet’s Tmall στο εξωτερικό αυξάνονται κατά σχεδόν 300% από έτος σε έτος.
Η δημοτικότητα των εγχώριων προϊόντων για κατοικίδια στο εξωτερικό ρίχνει φως στην αναβάθμιση της μεταποιητικής βιομηχανίας της Κίνας. Φέτος, νέα οικιακά προϊόντα, όπως πλυντήρια δαπέδου, έξυπνες μικρές οικιακές συσκευές, μάρκες καλλωπισμού και είδη οικιακής χρήσης με αυθεντικό σχεδιασμό, είναι ευπρόσδεκτα από τους ξένους καταναλωτές.
Η αναδυόμενη διασυνοριακή επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου έχει επίσης προωθήσει προϊόντα κατασκευασμένα στην Κίνα για να γίνουν παγκόσμια. Τώρα περισσότερες από 200 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε προϊόντα κινεζικής παραγωγής μέσω των tmall.com και Taobao.com. Εν τω μεταξύ, η στρατηγική της πλατφόρμας και οι αναβαθμισμένες υπηρεσίες διευκόλυναν τα εγχώρια προϊόντα να γίνουν παγκόσμια. Μέχρι στιγμής, 80.000 είδη εγχώριων προϊόντων έχουν κάνει την πρώτη τους εμφάνιση στις ξένες αγορές και 100.000 είδη νέων εγχώριων προϊόντων αναμένεται να κυκλοφορήσουν παγκοσμίως καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.