Τα ηλεκτρικά οχήματα της Κίνας αποκτούν αυξανόμενη δημοτικότητα στην Ευρώπη

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες με ολοένα και πιο δημοφιλή μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων συνεχίζουν να σημειώνουν πρόοδο στην ευρωπαϊκή αγορά.

Για παράδειγμα, φέτος, η NIO, μια κινεζική εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων που ιδρύθηκε το 2014, άρχισε να παραδίδει τα οχήματα του μοντέλου ES8 σε χρήστες στη Νορβηγία.

Τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους, η China Great Wall Motor, παρουσίασε επίσης το μοντέλο οχήματος Coffee 01, ένα plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα (PHEV), σε έκθεση αυτοκινήτου στο Μόναχο της Γερμανίας.

Οι αναλυτές σημείωσαν ότι με τα πλεονεκτήματα της απόδοσης μεγάλης εμβέλειας και των ανταγωνιστικών τιμών, τα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα απολαμβάνουν ταχεία ανάπτυξη στην ευρωπαϊκή αγορά.

Λαμβάνοντας ως παράδειγμα την MG, τους πρώτους 11 μήνες του 2021, η MG, ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της SAIC Motor, αντιπροσώπευε το 1,9% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο, ξεπερνώντας τη Honda και τη Mazda. Μόνο τον Νοέμβριο, το ποσοστό του αυξήθηκε στο 3,6%, σχεδόν ίσο με αυτό της Nissan και της Ford, σύμφωνα με τη Nihon Keizai Shimbun, μια ιαπωνική εφημερίδα.

Εν τω μεταξύ, τόσο η MG όσο και η NIO έχουν κερδίσει επί του παρόντος αξιολογήσεις πέντε αστέρων από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων (Euro NCAP) όσον αφορά στην αξιολόγηση της ασφάλειας του νέου αυτοκινήτου.

Επιπλέον, η NIO εισήγαγε την τεχνολογία μεταγωγής μπαταριών, η οποία αυτή τη στιγμή δεν είναι διαθέσιμη τοπικά. Έχει επίσης αναβαθμίσει τις λειτουργίες υλικού μέσω του cloud, φέρνοντας μια νέα έξυπνη και ψηφιακή εμπειρία στους Ευρωπαίους χρήστες.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *