Το Zhejiang της Κίνας καταγράφει αυξημένες διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις από τον Ιανουάριο μέχρι τον Οκτώβριο

Η επαρχία Zhejiang, η καρδιά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ανατολική Κίνα, σημείωσε ισχυρή αύξηση στις διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις τους πρώτους δέκα μήνες του τρέχοντος έτους.

Οι διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις της επαρχίας κατά την περίοδο έφτασαν τα 1,84 τρισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 288,3 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ), αυξημένες κατά 12% από την ίδια περίοδο πέρυσι, σύμφωνα με στοιχεία από το επαρχιακό τμήμα εμπορίου.

Στην έδρα του γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba, οι κάτοικοι ξόδεψαν σχεδόν 953,74 δισεκατομμύρια γιουάν σε ηλεκτρονικές αγορές από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο, σημειώνοντας αύξηση 14,7% σε ετήσια βάση.

Ρούχα, παπούτσια και τσάντες, διακοσμητικά σπιτιού, υπολογιστές και ηλεκτρονικά είδη επικοινωνίας και ευρείας κατανάλωσης κατατάσσονται στις κορυφαίες κατηγορίες όσον αφορά στις διαδικτυακές πωλήσεις.

Κατά την περίοδο, οι διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις της χώρας αυξήθηκαν 17,4% από έτος σε έτος φτάνοντας περίπου τα 10,38 τρισεκατομμύρια γιουάν, σύμφωνα με στοιχεία του Εθνικού Γραφείου Στατιστικής (NBS).


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *