Οι βραζιλιάνοι παραγωγοί τροφίμων και ποτών αποδίδουν «στρατηγική» σημασία στην κινεζική αγορά

Οι δυνατότητες της καταναλωτικής αγοράς της Κίνας είναι «στρατηγικής» σημασίας για τους βραζιλιάνους παραγωγούς τροφίμων και ποτών, οι οποίοι αναμένουν να επεκτείνουν περαιτέρω την παρουσία τους μέσω της τέταρτης China International Import Expo (CIIE).

Ο Marcelo Siegmann, διευθυντής ξένης αγοράς της JBS, δήλωσε στο Xinhua σε πρόσφατη συνέντευξη, ότι η Κίνα είναι μια «στρατηγική αγορά» για τον βραζιλιάνο παραγωγό τροφίμων και η κινεζική αγορά είναι ένας από τους κύριους προορισμούς για τα προϊόντα της εταιρείας, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 30% στις παγκόσμιες εξαγωγές.

«Υπήρξε μια ανάπτυξη στο ηλεκτρονικό εμπόριο στον τομέα των πρωτεϊνών κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 και η JBS πρέπει να προσαρμόσει το χαρτοφυλάκιό μας σε αυτό το κανάλι και να επιδιώξει μεγαλύτερη παρουσία με τους πελάτες μας που εργάζονται σε διαδικτυακές πωλήσεις», είπε.

Ο όμιλος επεξεργασίας τροφίμων με έδρα το Σάο Πάολο έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές του σε περισσότερες από 190 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο. “Η CIIE είναι μια από τις μεγαλύτερες και πιο σχετικές εκθέσεις στην Κίνα, η JBS είναι στην ευχάριστη θέση να συμμετέχει στη διοργάνωση από τον πρώτο χρόνο και να μπορεί να παρουσιάσει ξανά το διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιό μας”, δήλωσε ο Siegmann.

Η Brasil Foods (BRF) είναι ο μεγαλύτερος εξαγωγέας πουλερικών και χοιρινού κρέατος στον κόσμο με ιστορία σχεδόν 90 ετών. Η εταιρεία επέκτεινε τις δραστηριότητές της στην κινεζική αγορά πριν από 16 χρόνια και αυτή τη στιγμή διαθέτει 11 εργοστάσια εξουσιοδοτημένα να εξάγουν τα προϊόντα της στην Κίνα. Φέτος, θα συμμετάσχει στο CIIE ως ένας από τους εκπροσώπους από τον τομέα των τροφίμων και της γεωργίας της Βραζιλίας.

“Η Κίνα έχει τη μεγαλύτερη καταναλωτική αγορά στον κόσμο, με ταχεία οικονομική ανάπτυξη. Η επέκταση της παρουσίας μας σε αυτήν την αγορά συνδέεται άμεσα με την αποστολή μας να παρέχουμε μια καλύτερη ζωή στους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, από το αγρόκτημα μέχρι το πιρούνι”, δήλωσε ο Beatriz Benedetti, μάρκετινγκ και εκτελεστικός διευθυντής καινοτομίας της BRF.

Θα είναι επίσης η τέταρτη φορά που η Miolo Wine Group εκθέτει τα κρασιά της στο CIIE φέτος. Ο διάσημος βραζιλιάνος οινοποιός καλλιεργεί την κινεζική αγορά για πάνω από 10 χρόνια, με την Κίνα να είναι ένας από τους τρεις κύριους εξαγωγικούς προορισμούς της για τέσσερα συνεχόμενα χρόνια.

“Έχουμε πολύ καλές προσδοκίες για την αυξανόμενη επανέναρξη των δραστηριοτήτων στη μετά την πανδημία εποχή. Η Κίνα βρίσκεται σε καλή περίοδο με την αγορά της σε άνοδο και θέλουμε να αυξήσουμε την παρουσία μας στην Κίνα”, δήλωσε ο Rafael Boscaini, αναλυτής εξαγωγών της Miolo.

Ο χυμός πορτοκαλιού είναι ένα άλλο χαρακτηριστικό ρόφημα στη Βραζιλία, ενώ η Κίνα είναι ο τέταρτος μεγαλύτερος εξαγωγικός προορισμός. Ο παραγωγός συμπυκνωμένου χυμού πορτοκαλιού Sucorrico, ο μεγαλύτερος εξαγωγέας χυμού πορτοκαλιού στον κόσμο, πιστεύει ότι η Κίνα είναι μια «πολύ σημαντική» αγορά για την εταιρεία καθώς και για όλους τους παραγωγούς χυμού στη Βραζιλία», επισήμανε ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, Edson Teixeira.

Φέτος, θα είναι η πρώτη φορά για τη Succorrico που θα συμμετάσχει στο CIIE και φαίνεται να επεκτείνει την αγορά στην Κίνα μέσω της έκθεσης.

«Ολόκληρη η βιομηχανία χυμού πορτοκαλιού, μεγάλη και μικρή, έχει ένα όραμα για το μέλλον προς την Κίνα ως μια αγορά που έχει τα πάντα να προχωρήσει», δήλωσε ο Teixeira.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.