Με τις παραγγελίες να καταφθάνουν ακόμα και μεσάνυχτα, το φετινό ξεφάντωμα αγορών για την ημέρα των εργένηδων, “Singles’ Day”, κορυφώθηκε σε πολλές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα.
Φέτος, σηματοδοτείται το μεγαλύτερο φεστιβάλ αγορών Singles’ Day στο Tmall, με ρεκόρ 290.000 μάρκες που συμμετέχουν και περισσότερα από 14 εκατομμύρια είδη εμπορευμάτων που προσφέρουν εκπτώσεις, σύμφωνα με την εταιρεία.
Για να καλυφθεί η αυξανόμενη ζήτηση από τους Κινέζους καταναλωτές, οι προπωλήσεις για το φετινό ξεφάντωμα αγορών Singles’ Day — γνωστό και ως το Double Eleven shopping Festival — ξεκίνησαν στις 8 μ.μ. στις 20 Οκτωβρίου στο Tmall και οι καταναλωτές είχαν τη δυνατότητα να πληρώσουν για το υπόλοιπο των προπωληθέντων αγαθών την 1η Νοεμβρίου.
Από την 1η Νοεμβρίου έως τις 12:45 π.μ. της Πέμπτης, οι πωλήσεις 411 μικρών και μεσαίων εμπορικών σημάτων με τζίρο που ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο γιουάν (περίπου 156.000 δολάρια ΗΠΑ) κατά την περσινή εκδήλωση στο Tmall, ξεπέρασαν το όριο των 10 εκατομμυρίων γιουάν.
Ο αριθμός των εμπορικών σημάτων που σημείωσαν τζίρο άνω των 100 εκατομμυρίων γιουάν στο Tmall έφτασε τις 382 κατά τη διάρκεια της περιόδου, συμπεριλαμβανομένων των Huawei, Apple και της κινεζικής μάρκας αθλητικών ειδών Erke.
«Οι πωλήσεις είναι τρελές», δήλωσε ο Shen Donglai, συνιδρυτής της εγχώριας μάρκας καλλυντικών SpaChina, η οποία συμμετέχει στο φεστιβάλ αγορών Singles’ Day για τρίτη φορά.
«Πουλήσαμε πάνω από 1 εκατομμύριο προϊόντα σε λιγότερο από δύο ώρες μετά την έναρξη της προπώλησης και ο συνολικός όγκος προπώλησής μας έφτασε σχεδόν τα 130 εκατομμύρια γιουάν, 10 φορές υψηλότερος από εκείνον της ίδιας περιόδου πέρυσι», πρόσθεσε ο Shen.
Οι πωλήσεις της κινεζικής επωνυμίας τσαντών σχεδιαστών Warm Studio ξεπέρασαν επίσης τις προσδοκίες του ιδρυτή της, Gu Liang. «Αναμένουμε να πουλήσουμε 70.000 τσάντες στο Tmall κατά τη διάρκεια της φετινής διοργάνωσης, που είναι τριπλάσιος αριθμός από πέρυσι», είπε ο Gu.
Ο Gu πρόσθεσε ότι το ξεφάντωμα αγορών για την Ημέρα των Singles έχει οδηγήσει επίσης στην αύξηση της λειτουργίας των προμηθευτών τους. «Οι εκτοξευόμενες πωλήσεις μας έχουν κρατήσει απασχολημένο το εργοστάσιό των προμηθευτών μας με υπερωρίες για τους 1.000 εργάτες του», είπε.
Μεταξύ 8 μ.μ. Τετάρτη και 2:09 μ.μ. Την Πέμπτη, η συνολική αξία των παραγγελιών στο JD.com, έναν άλλο κινεζικό γίγαντα ηλεκτρονικού εμπορίου, σημείωσε νέο ρεκόρ άνω των 311,4 δισεκατομμυρίων γιουάν.
Αυτό είναι επίσης το πιο πράσινο φεστιβάλ αγορών Singles’ Day στο JD.com, το οποίο εισήγαγε διάφορα μέτρα, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης ανακυκλώσιμων συσκευασιών, της εγκατάστασης φορτηγών φορτίου νέας ενέργειας και της χρήσης φωτοβολταϊκής ενέργειας στην αποθήκευση, για μείωση των εκπομπών άνθρακα και των επιπτώσεων στο περιβάλλον. Ως αποτέλεσμα, το ποσό των εκπομπών άνθρακα που μειώθηκαν ανήλθε στους 26.000 τόνους από το μεσημέρι της Πέμπτης.
Η ετήσια εκδήλωση ξεκίνησε από την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba στις 11 Νοεμβρίου 2009 και γρήγορα εξελίχθηκε σε μεγάλο ξεφάντωμα αγορών.