Η έκθεση εισαγωγών της Κίνας ενισχύει τη συνεργασία Belt and Road

Μία εβδομάδα πριν από την έναρξη της τέταρτης Διεθνούς Έκθεσης Εισαγωγών της Κίνας (CIIE), ένα εμπορευματικό τρένο Κίνας-Ευρώπης έφτασε στη Σαγκάη από το Αμβούργο της Γερμανίας, ολοκληρώνοντας το πρώτο του ταξίδι μετ’ επιστροφής στη νέα διαδρομή.

Ήταν επίσης η πρώτη φορά που τα εκθέματα του CIIE μεταφέρθηκαν μέσω της υπηρεσίας εμπορευματικών τρένων για να συμπεριληφθούν στην εκδήλωση. Τριάντα πέντε εμπορευματοκιβώτια συνολικού βάρους περίπου 460 τόνων συναρμολογήθηκαν από το Αμβούργο και το Duisburg στη Γερμανία και το Malaszewicze στην Πολωνία, πριν ταξιδέψουν στην Κίνα.

Προς τιμήν του ειδικού προορισμού του φορτίου, το τρένο ονομάστηκε “Jinbo”, το οποίο είναι συντομογραφία του CIIE στα κινέζικα. Η ποικιλία των εκθεμάτων που μεταφέρθηκαν ήταν εντυπωσιακή και περιελάμβανε μηχανές με έξυπνο σύστημα jet-washing και εξαρτήματα ηλεκτρικών μηχανημάτων. Τα δοχεία απολυμάνθηκαν κατάλληλα για να πληρούν τις απαιτήσεις πρόληψης επιδημιών της Expo.

Σύμφωνα με τον Wang Jinqiu, πρόεδρο της εταιρείας εκμετάλλευσης του τρένου στη Σαγκάη, η χρήση του τρένου αντί της παραδοσιακής θαλάσσιας διαδρομής μείωσε τον χρόνο μεταφοράς στο μισό.

Με περισσότερα από 70 δρομολόγια, η υπηρεσία εμπορευματικών τρένων έχει παράσχει υποστήριξη μεταφορών για την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη σε χώρες και περιοχές κατά μήκος του Belt and Road. Η νέα διαδρομή που συνδέει το Αμβούργο και τη Σαγκάη παρέχει μια γρήγορη επιλογή σε επιχειρήσεις από αυτές τις χώρες που συμμετέχουν στο CIIE, υπογραμμίζοντας την αυξανόμενη επιρροή της εκδήλωσης και ενισχύοντας τη συνδεσιμότητα κατά μήκος του Belt and Road.

Η πρωτοβουλία Belt and Road Initiative (BRI) που προτείνει η Κίνα έχει εξελιχθεί στη μεγαλύτερη πλατφόρμα διεθνούς συνεργασίας στον κόσμο. Τα στοιχεία δείχνουν ότι ο συσσωρευμένος όγκος εμπορίου της Κίνας σε αγαθά με τις χώρες BRI έφτασε τα 9,2 τρισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ μεταξύ 2013 και 2020.

Ως η πρώτη στον κόσμο ειδική έκθεση εισαγωγής σε εθνικό επίπεδο, η CIIE έχει επίσης εξελιχθεί σε παγκόσμιο δημόσιο αγαθό για την προώθηση του εμπορίου. Μεταξύ των σχεδόν 3.000 επιχειρήσεων που παρακολουθούν την εκδήλωση, περισσότερες από 600 εταιρείες είναι από 50 χώρες κατά μήκος του Belt and Road.

Το Σάββατο, το εθνικό περίπτερο της Σρι Λάνκα ήταν γεμάτο με Κινέζους αγοραστές που λατρεύουν το χαρακτηριστικό τσάι Κεϋλάνης της χώρας της Νότιας Ασίας, αν και το περίπτερο δεν βρίσκεται σε κεντρικό σημείο του τεράστιου χώρου.

«Εκτός από τσάι, φέραμε επίσης εδώ μπαχαρικά από τη Σρι Λάνκα, λάδι καρύδας, μπισκότα, σοκολάτες και το kithul jaggery, κάτι που δεν νομίζω ότι έχουν δοκιμάσει οι περισσότεροι Κινέζοι», δήλωσε η Kavisha Lokuhitige, γενικός γραμματέας της Κίνας. -Ένωση της Σρι Λάνκα για την Εμπορική και Οικονομική Συνεργασία.

Εξήγησε ότι το jaggery είναι ένα παραδοσιακό φυσικό γλυκαντικό της Σρι Λάνκα που συχνά σερβίρεται με γιαούρτι. Με βάση την εμπειρία του ως τέσσερις φορές συμμετέχων στο CIIE, πιστεύει ότι αυτό το προϊόν θα κατακτήσει ορισμένους γευστικούς λάτρεις στην Κίνα.

«Η Κίνα είναι μια πολύ τεράστια αγορά και οι άνθρωποι αγαπούν να γεύονται διαφορετικά πράγματα», είπε.

Ο Lokuhitige σημείωσε ότι περισσότερες από 60 εταιρείες της Σρι Λάνκα ήθελαν να συμμετάσχουν στο εθνικό περίπτερο φέτος, αλλά λόγω περιορισμένου χώρου, μόνο τα καλύτερα προϊόντα μπορούσαν να επιλεγούν και να παρουσιαστούν στην Έκθεση.

«Είμαστε απολύτως πρόθυμοι να παρευρεθούμε στο πέμπτο CIIE και ελπίζουμε ότι μπορούμε να έχουμε καλύτερη τοποθεσία για το περίπτερο μας το επόμενο έτος», είπε.

Στον εκθεσιακό χώρο αυτοκινήτων, η Εθνική Εταιρεία Πετρελαίου του Άμπου Ντάμπι (ADNOC) παρευρίσκεται στο CIIE για δεύτερη φορά. Μέχρι την τρίτη ημέρα της Έκθεσης, το λιπαντικό της υψηλής ποιότητας είχε ήδη κερδίσει την αναγνώριση πολλών Κινέζων αγοραστών και είχε εξασφαλίσει ορισμένες νέες επιχειρηματικές συνεργασίες, δήλωσε ο Wu Weigang, διευθυντής πωλήσεων του κινέζου αντιπροσώπου της εταιρείας.

Σύμφωνα με τον Wu, κατά τη διάρκεια του δεύτερου CIIE το 2019, η εταιρεία δημιούργησε καλές σχέσεις με την κινεζική COSCO Shipping. Από την αρχή του τρέχοντος έτους, η COSCO Shipping έχει ξεπεράσει τον αντίκτυπο του COVID-19 και διασφάλισε την ομαλή αποστολή και παράδοση προϊόντων πετρελαίου στην Κίνα.

“Το BRI έφερε την ADNOC πιο κοντά στην Κίνα και η CIIE παρείχε ένα ευρύτερο στάδιο για την εταιρεία να εξερευνήσει σε βάθος την κινεζική αγορά”, δήλωσε ο Wu.

Ο Abikunda Samuel, εμπορικός σύμβουλος της Πρεσβείας της Ρουάντα στην Κίνα, είπε ότι η προηγούμενη συμμετοχή στο CIIE βοήθησε τους Κινέζους καταναλωτές να μάθουν περισσότερα για τα διάσημα προϊόντα της Ρουάντα, όπως το λάδι τσίλι και ο καφές, που είπε ότι είναι «ο καλύτερος καφές στον κόσμο.”

Ορισμένες επωνυμίες της Ρουάντα έχουν προσεγγίσει την τάση του ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας σε συνεργασία με γνωστούς οικοδεσπότες ζωντανής ροής. «Μια φορά, πουλήσαμε περίπου 3.000 πακέτα καφέ μέσα σε ένα δευτερόλεπτο, και δεν είχαμε καν ετοιμάσει τόσο πολύ στοκ», θυμάται γελώντας. «Ήταν μια τεράστια έκπληξη».

Εκτός από την εισαγωγή εμπορικών προϊόντων, ο Samuel είπε ότι η παρακολούθηση της έκθεσης έχει μια άλλη αποστολή. «Δράττουμε αυτή την ευκαιρία του CIIE για να δημιουργήσουμε περισσότερη ευαισθητοποίηση για τη χώρα μας στην Κίνα», είπε, δείχνοντας τις αφίσες στους τοίχους του περιπτέρου που δείχνουν γορίλες βουνών, έναν εθνικό θησαυρό της χώρας της Ανατολικής Αφρικής.

«Πολλοί άνθρωποι λένε ότι η πεζοπορία με γορίλα στη Ρουάντα είναι στην πραγματικότητα μια εμπειρία που αλλάζει τη ζωή, κάτι που δεν μπορείς ποτέ να ξεχάσεις», πρόσθεσε.

Οι μακροπρόθεσμοι επιχειρηματικοί δεσμοί που δημιουργήθηκαν μεταξύ Κίνας και Ρουάντα λόγω της έκθεσης CIIE έχουν δημιουργήσει πολλές ευκαιρίες απασχόλησης για τους αγρότες της Ρουάντα και έτσι ωφέλησε την οικονομία της χώρας στο σύνολό της, είπε ο Samuel.

Τον Μάιο, η Σαγκάη δημιούργησε μια αγορά CIIE στην οδό Nanjing, έναν εμπορικό κόμβο, με στόχο να βοηθήσει στη δημιουργία ενός διαρκούς spillover effect από το CIIE προς όφελος των εκθετών. Οι συμμετέχοντες στην έκθεση που διαπιστώνουν ότι έξι ημέρες το χρόνο δεν είναι αρκετές για την προώθηση των προϊόντων τους στην Κίνα, μπορούν να συνεχίσουν να δραστηριοποιούνται στην αγορά.

Πολλοί από τους ιδιοκτήτες καταστημάτων στην αγορά προέρχονται από χώρες του BRI, συμπεριλαμβανομένου του Τούρκου επιχειρηματία Ramazan Tuzen, ο οποίος ζει στην Κίνα για 12 χρόνια πουλώντας τουρκικές χειροτεχνίες, πορσελάνες, κοσμήματα, χαλιά, φωτιστικά, ακόμη και παγωτά.

Στις αρχές Νοεμβρίου, ενόψει του τέταρτου CIIE, ο Tuzen ήταν απασχολημένος με τις προετοιμασίες, καθώς και τη συσκευασία και την ταχυδρομική αποστολή δεμάτων σε πελάτες που συνάντησε στην περσινή εκδήλωση.

Είπε ότι η εμπειρία της Expo τον βοήθησε να χτίσει μια επιτυχημένη καριέρα με ετήσια έσοδα εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ και η νέα αγορά αναμένεται να φέρει την επιχείρησή του ακόμη μεγαλύτερη ευημερία.

«Θα ήθελα να πω στους επιχειρηματίες σε όλο τον κόσμο ότι η Κίνα είναι το ιδανικό μέρος», είπε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *