Τα προσαρμοσμένα προϊόντα των ξένων εταιρειών είναι βασικά για τους Κινέζους καταναλωτές

Με τις προτιμήσεις των καταναλωτών να αλλάζουν ραγδαία εν μέσω της πανδημίας του COVID-19, τα εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες θα μπορούσαν να είναι το κλειδί για να κερδίσουν την εύνοια της κινεζικής αγοράς, δήλωσαν επικεφαλής αρκετών πολυεθνικών κατά τη διάρκεια του Συμβουλευτικού Συμβουλίου Διεθνών Ηγετών Επιχειρήσεων του 2021 για τον Δήμαρχο της Σαγκάης (IBLAC ) που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή.

Παρά την ταραγμένη διεθνή κατάσταση, η Κίνα παραμένει η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά κατανάλωσης στον κόσμο, σύμφωνα με τον Orit Gadiesh, πρόεδρο της Bain & Company.

Με σημαντικές ανεκμετάλλευτες δυνατότητες κατανάλωσης, η κινεζική αγορά προσέφερε στις πολυεθνικές εταιρείες τεράστιο χώρο για ανάπτυξη όλα αυτά τα χρόνια.

Οι Κινέζοι καταναλωτές έχουν δείξει μια αυξανόμενη ζήτηση για εξατομικευμένα και τοπικά προϊόντα. Για να ανταποκριθούν καλύτερα στις ανάγκες τους, οι ξένες εταιρείες θα πρέπει να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους για την Κίνα, να αποφασίσουν στην Κίνα, να ψηφιοποιήσουν τις κινεζικές επιχειρήσεις και να παραδώσουν με κινεζική ταχύτητα, είπε η πρόεδρος στο έγγραφό της που υποβλήθηκε στη διάσκεψη.

Ο επιχειρηματίας πρότεινε επίσης στις εταιρείες να προσαρμόσουν τα μοντέλα λειτουργίας τους για να διευκολύνουν την ταχύτερη και πιο τοπική λήψη αποφάσεων, και να καθιερώσουν την Κίνα ως ξεχωριστή περιοχή και άμεση έκθεση εντός της παγκόσμιας οργανωτικής δομής τους.

Τόνισε επίσης, ότι οι πολυεθνικές εταιρείες θα πρέπει να αυξήσουν τις προσπάθειές τους για ψηφιακό μάρκετινγκ, προσαρμόζοντας τις στρατηγικές τους σε διαφορετικές διαδικτυακές πλατφόρμες και συμβαδίζοντας με τις εξελισσόμενες τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα.

“Οι Κινέζοι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα υψηλής ποιότητας και καινοτομίας”, δήλωσε ο Fabrice Megarbane, Διευθύνων Σύμβουλος της L’Oreal China και πρόεδρος της L’Oreal North Asia Zone, μέσω βίντεο.

Είναι ζωτικής σημασίας να ικανοποιηθούν οι εξατομικευμένες ανάγκες των καταναλωτών, είπε ο Megarbane. «Καταβάλλουμε επίσης νέα προσπάθεια πίσω από τεχνολογίες που μπορούν να επιτρέψουν την κατανάλωση να είναι πιο προσωπική, είτε από άποψη λιανικής είτε από προϊόντα».

Στην επερχόμενη τέταρτη China International Import Expo, η L’Oreal σχεδιάζει να λανσάρει πέντε νέες μάρκες και ένα εξατομικευμένο κραγιόν.

Νωρίτερα φέτος, ο όμιλος αναβάθμισε την έδρα του κινεζικού υποκαταστήματος στη Σαγκάη σε έδρα ολόκληρης της ζώνης της Βόρειας Ασίας.

Στη Σαγκάη, ο όμιλος δημιούργησε επίσης τον τρίτο παγκόσμιο κόμβο τεχνολογίας ομορφιάς για την προώθηση της καινοτομίας και της ψηφιοποίησης των προϊόντων του.

Το IBLAC, που ιδρύθηκε για πρώτη φορά στα τέλη της δεκαετίας του 1980, παρέχει μια πλατφόρμα επικοινωνίας για παγκόσμιους ηγέτες επιχειρήσεων και επικεφαλής της δημοτικής κυβέρνησης της Σαγκάης για να συζητήσουν το μεγάλο σχέδιο ανοίγματος της πόλης, το οποίο προώθησε από κοινού την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της Σαγκάης.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.