Οι αξίες των κινεζικών εμπορικών σημάτων αυξήθηκαν σημαντικά στην επιδίωξη υψηλής ποιότητας και βιώσιμης ανάπτυξης, σύμφωνα με μια έκθεση για την κατάταξη BrandZ Top 100 πιο πολύτιμων κινεζικών εμπορικών σημάτων για το 2021 που δημοσιεύτηκε από τη διεθνή εταιρεία έρευνας αγοράς Kantar.
Η συνολική αξία 100 κινεζικών εμπορικών σημάτων εκτοξεύτηκε στα ύψη κατά 57% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος φτάνοντας τα 1,56 τρισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Το top 10 chart είδε την Tencent, της οποίας η αξία της επωνυμίας αυξήθηκε κατά 85% στα 279,6 δισεκατομμύρια δολάρια, να παίρνει το στέμμα φέτος.
Ο γίγαντας του διαδικτύου Alibaba και ο Kweichow Moutai κατέλαβαν τη δεύτερη και τρίτη θέση, καταγράφοντας αξίες επωνυμίας 201,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων και 110,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αντίστοιχα.
Σύμφωνα με την κατάταξη που δημοσιεύτηκε στη Σαγκάη τη Δευτέρα, οι κινεζικές μάρκες που μπήκαν στη λίστα φέτος κατέγραψαν τον ταχύτερο ρυθμό ανάπτυξης από έτος σε έτος στη συνολική αξία τα τελευταία 11 χρόνια. Επίσης, είχαν ταχύτερη ανάπτυξη από τη συνολική αξία των παγκόσμιων εμπορικών σημάτων κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, δήλωσε η Doreen Wang, Global Chair της Kantar BrandZ.
Το άλμα αξίας προήλθε από την υψηλή ποιότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη, μια αξιοσημείωτη τάση που παρατηρείται στις κινεζικές μάρκες, ως απάντηση στον ανταγωνισμό στη διεθνή αγορά και τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Η καινοτομία είναι βασικός μοχλός ανάπτυξης για τις κινεζικές επωνυμίες, σημείωσε η Doreen, προσθέτοντας ότι η ικανότητα καινοτομίας των κινεζικών εμπορικών σημάτων, ειδικά εκείνων που δραστηριοποιούνται στους τομείς οικιακών συσκευών, ένδυσης, αξεσουάρ και προσωπικής φροντίδας, πρωτοστατούν παγκοσμίως.
Η ανάληψη κοινωνικών ευθυνών και η κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών υπογραμμίζουν επίσης τη βιώσιμη ανάπτυξη των εμπορικών σημάτων. Σύμφωνα με την έκθεση, οι Κινέζοι δίνουν μεγαλύτερη σημασία στην κοινωνική ευθύνη και τα ιδανικά της μάρκας από τους παγκόσμιους καταναλωτές.
Σημειώνοντας τα φιλανθρωπικά έργα που ξεκίνησε η κορυφαία φετινή νικήτρια Tencent, η Doreen δήλωσε ότι η στενή σύνδεση των εμπορικών αξιών με τις κοινωνικές αξίες είναι το κλειδί της επιτυχίας για την αύξηση της αξίας της μάρκας.