Νεοσύστατη εταιρεία της Γκάνας εισάγει κινεζικής κατασκευής EV για να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα

Για μεγάλο χρονικό διάστημα, το δημόσιο σύστημα μεταφορών της Γκάνα ήταν βασική πηγή εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Για να αντιμετωπίσει την πρόκληση, η SolarTaxi Ghana Limited, μια νεοσύστατη εταιρεία της Γκάνας, αποφάσισε να κάνει μια αλλαγή εισάγοντας κινεζικά ηλεκτρονικά οχήματα.

Σύμφωνα με τον Eugene Amponsah, διαχειριστή επιχειρήσεων της εταιρείας, η εισροή πολλών οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), ιδιαίτερα των δημόσιων λεωφορείων στη Γκάνα, οδηγεί σε σοβαρές εκπομπές ρύπων.

Τα επίσημα στοιχεία το 2020 έδειξαν ότι ο μέσος αριθμός εισαγόμενων οχημάτων στη Γκάνα ήταν περίπου 100.000 ετησίως, ενώ περίπου το 90 των οποίων ήταν οχήματα με υψηλές εκπομπές καπνού.

Το κίνητρο για ένα καθαρότερο περιβάλλον ώθησε την εταιρεία να στραφεί στην Κίνα.

“Τώρα προμηθευόμαστε τα περισσότερα αυτοκίνητά μας και τα ανταλλακτικά από την Κίνα. Έχουμε τα BYD, Cherry και Dongfeng μεταξύ άλλων μαρκών από την Κίνα”, δήλωσε ο Amponsah.

Από το ξεκίνημα τον Σεπτέμβριο του 2019, το SolarTaxi διαθέτει τώρα 150 ηλεκτρικές μοτοσικλέτες και τρίκυκλα με περισσότερα από 60 ηλεκτρικά αυτοκίνητα που λειτουργούν στη χώρα. Ορισμένα από αυτά τα αυτοκίνητα είναι ηλιακά φορτισμένα και άλλα ηλεκτρικά.

Η εισαγωγή, ωστόσο, συνάντησε κάποιο σκεπτικισμό στην αρχή. Ορισμένοι ντόπιοι καταναλωτές πίστευαν ότι θα μπορούσαν να υποστούν ηλεκτροπληξία σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια των βροχών, ενώ άλλοι υποψιάζονται ότι θα είχαν παγώσει εάν εξαντληθεί η μπαταρία κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η ανησυχία των τοπικών καταναλωτών χαλάρωσε σταδιακά καθώς αύξησαν τη συχνότητα χρήσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η οποία αποδείχθηκε πιο οικονομική και φιλική προς το περιβάλλον. Η εταιρεία έχει βρει επίσης έναν τρόπο εμπορίας ποδηλάτων φιλικών προς το περιβάλλον.

“Για τις μοτοσικλέτες, τις σχεδιάσαμε για courier επειδή δεν έχουμε πολλούς ανθρώπους να τα αγοράσουν. Αυτό που προτιμάμε είναι οι εταιρείες ταχυμεταφορών, συμπεριλαμβανομένης της Jumia, να έρχονται να νοικιάσουν τα ποδήλατά μας”, είπε.

Η SolarTaxi έχει δημιουργήσει μέχρι στιγμής τουλάχιστον 250 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας, συμπεριλαμβανομένων μηχανικών στα εργοστάσια συναρμολόγησης και συντήρησης και αναβάτες που συνεργάζονται με τις εταιρείες ταχυμεταφορών.

“Προς το παρόν, κάνουμε χειροκίνητη συναρμολόγηση, αλλά θέλουμε να φτάσουμε σε ένα στάδιο όπου μπορούμε να εγκαταστήσουμε μηχανές για να συναρμολογήσουμε πολλά αυτοκίνητα και ποδήλατα σε μια μέρα. Και αυτό απαιτεί συνεργασία και χρηματοδότηση. Επομένως, θέλουμε να εξασφαλίσουμε συνεργασίες με κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτων για να μας υποστηρίξουν με εκπαίδευση και εξοπλισμό », είπε.

Ο Amponsah είπε στο Xinhua ότι από τη δική του εργασιακή εμπειρία, η Κίνα είναι ένα από τα καλύτερα μέρη για να κοιτάξει κανείς όταν πρόκειται για την πράσινη οικονομία, και η μαζική παραγωγή φιλικών προς το περιβάλλον αυτοκινήτων είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτού.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.