Ετήσια έκθεση φωτογραφίας κυκλοφόρησε για την Suzhou

Για να αναδειχθούν καλύτερα οι ιστορίες της Suzhou, μιας πόλης που βρίσκεται στην ανατολική Κίνα, γνωστή για τους κλασικούς κινέζικους κήπους της, μια ετήσια έκθεση για την εικόνα της πόλης στον παγκόσμιο κυβερνοχώρο (2020-2021) ήρθε στο κοινό κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Παγκόσμιου AI Προϊόντος & Εφαρμογής του 2021 ( 2021 AI Expo) την Πέμπτη.

Η έκθεση δημοσιεύθηκε από το Κέντρο Jiangsu της Υπηρεσίας Οικονομικής Πληροφόρησης της Κίνας (CEIS) που διοικείται από το Xinhua στο υπο-φόρουμ με θέμα τα έξυπνα μέσα. Διερευνά τα χαρακτηριστικά, την αποτελεσματικότητα και τις αδυναμίες των κτιρίων της πόλης Suzhou μέσω διαδικτυακών καναλιών το περασμένο έτος.

Η Suzhou, ως μία από τις μεγαλύτερες πόλεις στο Δέλτα του ποταμού Yangtze, διαθέτει μια μοναδική εικόνα χάρη στον παραδοσιακό πολιτισμό παγκόσμιας κλάσης και τους πλούσιους υδάτινους πόρους, την πλήρη και διαφοροποιημένη αλυσίδα μεταποιητικής βιομηχανίας και τα πλεονεκτήματα στον χειρισμό πολιτικών προτίμησης και ανοίγματος τοπική οικονομική πλατφόρμα σε εθνικό επίπεδο, σύμφωνα με την έκθεση.

Διαφορετική από τις άλλες κινεζικές πόλεις, η Suzhou εμφανίστηκε σε αναφορές από παγκόσμια μέσα ενημέρωσης με τέσσερα χαρακτηριστικά.

Για παράδειγμα, η πόλη αναφερόταν συνήθως με τις λέξεις όπως η «ψηφιακή πόλη», «αρχαίοι κινέζικοι κήποι» και λέξεις που σχετίζονται με την αστική κατασκευή, τον πολιτισμό και τον τουρισμό του Suzhou.

Επιπλέον, η Suzhou εμφανίστηκε κυρίως σε αναφορές από παγκόσμια κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης, τα οποία είναι ως επί το πλείστον ουδέτερα, σε θέματα σχετικά με το οικολογικό περιβάλλον, τις εξελίξεις της επιστήμης και της τεχνολογίας και την ανάπτυξη των αναδυόμενων βιομηχανιών.

Επιπλέον, η πόλη τράβηξε περισσότερη προσοχή από τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, όπως περιοδικά, ειδησεογραφικά πρακτορεία και εμπορικούς ιστότοπους ειδήσεων και νέα μέσα σε σύγκριση με τα κοινωνικά μέσα όπου οι αναφορές για τη Suzhou είναι σχετικά σπάνιες.

Το YouTube αποδείχθηκε μια πιο διαδραστική και επιδραστική πλατφόρμα για την επικοινωνία της πόλης με τον κόσμο, καθώς είναι εύκολο για τις καμπάνιες influencer να παράγουν ευρέως εστιασμένες εκπομπές ζωντανής μετάδοσης για την Suzhou και η σχετική οπτικοακουστική γλώσσα και θέματα είναι εύκολα κατανοητά και πιο κοντά στην καθημερινή ζωή.

Όλα αυτά προέκυψαν από τις συνεχείς προσπάθειες της Suzhou για την οικοδόμηση μιας εικόνας της πόλης τα τελευταία χρόνια, η οποία ανέδειξε τη διεθνή επικοινωνία της με περισσότερους πολιτιστικούς παράγοντες και καθιέρωσε έναν ολοκληρωμένο και πολυδιάστατο τρόπο επικοινωνίας.


Give a Like for My Favorite China's Brands

BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.