Η αγορά ιατρικής αισθητικής της Κίνας βλέπει ισχυρή ζήτηση

Η αγορά ιατρικής αισθητικής της Κίνας έχει δει ισχυρή ζήτηση από νέους καταναλωτές, γεγονός που υποδηλώνει τεράστιες επενδυτικές ευκαιρίες, ανέφερε η Τεχνική εφημερίδα Economic Information Daily την Τετάρτη.

Τα τελευταία χρόνια, η αγορά ιατρικής αισθητικής της χώρας έχει αναπτυχθεί ραγδαία. Σύμφωνα με την Galaxy Securities, ο καταναλωτής ιατρικής αισθητικής στην Κίνα έφτασε τα 15,2 εκατομμύρια το 2020, αύξηση από έτος σε έτος κατά 35,7%.

Σε σύγκριση με την ευρωπαϊκή και την αμερικανική αγορά ιατρικής αισθητικής όπου η ζήτηση συγκεντρώνεται κυρίως σε γυναίκες άνω των 35 ετών, οι γυναίκες ηλικίας 20 έως 25 στην Κίνα αντιπροσώπευαν σχεδόν το 40% και οι γυναίκες ηλικίας 26 έως 30 το 23%, δείχνοντας τη νεότερη τάση, ανέφερε η Galaxy Securities.

Η νεότερη πελατειακή βάση οδήγησε την αναμενόμενη κλίμακα της αγοράς ιατρικής αισθητικής, δήλωσε ο Yang Xiaotong, αναλυτής της Galaxy Securities, αναμένοντας από την εγχώρια αγορά ιατρικής αισθητικής να διατηρήσει έναν σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης περίπου 20% βραχυπρόθεσμα.

Από την οπτική γωνία των τύπων ιατρικής αισθητικής, οι επεμβάσεις χειρουργικής αισθητικής αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 50% της συνολικής αγοράς ιατρικής αισθητικής, αλλά ο ρυθμός ανάπτυξης των επεμβάσεων μη χειρουργικής αισθητικής υπερβαίνει αυτόν των χειρουργικών επεμβάσεων.

Οι εμπειρογνώμονες της βιομηχανίας προβλέπουν ότι έως το 2022, το μέγεθος της αγοράς επεμβάσεων μη χειρουργικής αισθητικής θα ξεπεράσει αυτό των χειρουργικών, ωφελώντας τις επεμβάσεις όπως το υαλουρονικό οξύ, τοξίνη αλλαντίασης, και άλλα φαρμακευτικά προϊόντα και εξοπλισμό.

Από την προοπτική της δομής του κλάδου, οι εξοπλισμοί και οι φαρμακευτικές βιομηχανίες είναι ιδιαίτερα συγκεντρωμένες. Λαμβάνοντας ως παράδειγμα τις επιχειρήσεις υαλουρονικού οξέος, οι κορυφαίες επιχειρήσεις μπορούν να έχουν μικτό περιθώριο κέρδους κοντά στο 80%. Ωστόσο, στα μεταγενέστερα ιατρικά και αισθητικά ιδρύματα, η κατάσταση ποικίλλει και ο ανταγωνισμός είναι έντονος.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι το μέσο περιθώριο κέρδους των μεταγενέστερων ιδρυμάτων ιατρικής αισθητικής κυμαίνεται μεταξύ 1% και 10%.

“Επί του παρόντος, περισσότερο από το 80% των ιδρυμάτων ιατρικής αισθητικής ανήκουν σε ιδιώτες και τα περισσότερα από αυτά είναι κλινικές με άνισα επίπεδα εξυπηρέτησης”, δήλωσε ο Ye Faming, γενικός γραμματέας του Συλλόγου Πλαστικών και Αισθητικής Jiangsu.

Ορισμένα στελέχη της βιομηχανίας πιστεύουν ότι η μικρή και κατακερματισμένη αγορά περιέχει επίσης τεράστιες αναπτυξιακές ευκαιρίες.

Σύμφωνα με μια ερευνητική έκθεση της CICC, η δημιουργία μηχανισμών κατάρτισης και η τυποποίηση των διαδικασιών διαχείρισης θα καταστούν οι κορυφαίες προτεραιότητες για να ξεχωρίσουν τα μεταγενέστερα ιδρύματα.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *