Τα κινητά παιχνίδια της Κίνας λαμβάνουν το 40% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς τον Μάιο

Οι 39 εκδότες παιχνιδιών για κινητά της Κίνας έχουν αποκομίσει συνολικά παγκόσμια έσοδα 2,39 δις δολαρίων ΗΠΑ τον Μάιο, παρουσιάζοντας μερίδιο 40,3% στην παγκόσμια αγορά παιχνιδιών για κινητά, ανέφερε η Shanghai Securities News τη Δευτέρα με αναφορά στο Sensor Tower, μια πλατφόρμα ανάλυσης δεδομένων εφαρμογών για κινητά.

Σύμφωνα με τον Sensor Tower, οι Tencent, NetEase (NASDAQ: NTES) και miHo Yo είναι οι τρεις πρώτοι θεριστές εσόδων.

Παρόλο που τα κορυφαία πλεονεκτήματα της Tencent και της NetEase είναι προσωρινά αμετάβλητα, ορισμένοι κατασκευαστές ακολουθούν ταχύτερη ταχύτητα.

Το miHo Yo είδε τα έσοδά του τον Μάιο να αυξάνονται κατά 21% σε μήνα, με 73,4% να προέρχονται από αγορές του εξωτερικού.

Το αρχικό παιχνίδι ByteDance εξελίσσεται ακόμη πιο γρήγορα, με τα έσοδα του παιχνιδιού τον Μάιο να διπλασιάζονται από τον Απρίλιο, θέτοντας ρεκόρ υψηλό και κατατάσσοντας την 14η θέση μεταξύ των 39 εγχώριων εκδοτών παιχνιδιών για κινητά από την άποψη των παγκόσμιων εσόδων.

Η κινεζική διαδικτυακή πλατφόρμα ψυχαγωγίας Bilibili (Nasdaq: BILI), η οποία είναι δημοφιλής στους νέους, έχει δει τα έσοδά της να αυξάνονται κατά 139% από μήνα σε μήνα τον Μάιο, κατατάσσοντας την 23η στη λίστα των 39 εκδοτών παιχνιδιών.

Ορισμένες εταιρείες παιχνιδιών με τίτλο A-share πέτυχαν επίσης καλά αποτελέσματα στις επιχειρήσεις στο εξωτερικό τον Μάιο. Οι εταιρίες Wuhu Sanqi Interactive Entertainment Network Technology Group Co., Ltd. (002555.SZ), Leiting Games υπό την G-bits Network Technology (Xiamen) Co., Ltd. (603444.SH), YOUZU Interactive CO., Ltd. (002174. Η SZ) και η Perfect World Co., Ltd. (002624.SZ) κατατάσσονται στην 7η, 20η, 22η και 30η αντίστοιχα στη λίστα.

Τα έσοδα της Leiting Games αυξήθηκαν κατά 16% σε μήνα τον Μάιο, τον μήνα με τα υψηλότερα έσοδα από το 2015.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *