Οι κινεζικές μάρκες έχουν αυξήσει την παρουσία τους στον παγκόσμιο ανταγωνισμό, σύμφωνα με έκθεση έρευνας αγοράς που κυκλοφόρησε τη Δευτέρα.
Στα 100 κορυφαία εμπορικά σήματα BrandZ 2021 στον κόσμο, τα 18 είναι κινεζικά και αυτό είναι ένα νέο ρεκόρ, αφού το 2020 ήταν 17.
Στο top 10 διάγραμμα η Tencent ξεπέρασε την Alibaba φέτος, κατατάσσοντας την πέμπτη και έβδομη στην αξία της επωνυμίας αντίστοιχα.
Η αξία της επωνυμίας των κινεζικών εταιρειών αυξήθηκε σημαντικά μεταξύ των διεθνών ανταγωνιστών, με την TikTok να ανεβαίνει στα ύψη με αύξηση 158%, η δεύτερη μεγαλύτερη αύξηση μετά την Tesla.
Η πλατφόρμα κοινωνικού εμπορίου Pinduoduo – μια νεοεισερχόμενη επωνυμία που δεν ήταν στη λίστα του περασμένου έτους – είδε την αξία της να αυξάνεται κατά 131% από πριν από ένα χρόνο.
Ένα σημαντικό πλεονέκτημα των κινεζικών εμπορικών σημάτων είναι η ικανότητα ταχείας αντίδρασης στις αλλαγές, συμπεριλαμβανομένης της πανδημίας και των νέων καταναλωτικών απαιτήσεων, δήλωσε ο Doreen Wang, Global Chair της Kantar BrandZ σε συνέντευξη Τύπου.
“Οι κινεζικές εταιρείες ανταποκρίνονται ταχύτερα από τις τοπικές επωνυμίες οπουδήποτε στον κόσμο”, είπε.
Αυτό οδηγεί τις κινεζικές εταιρείες να κατευθύνουν την καινοτομία, η οποία άλλαξε τις αντιλήψεις των ξένων καταναλωτών για τις κινεζικές μάρκες τα τελευταία πέντε χρόνια, σημείωσε ο Wang.
Η κατάταξη BrandZ Top 100 έχει ανατεθεί από τον παγκόσμιο πάροχο υπηρεσιών επικοινωνιών WPP και διεξάγεται από την εταιρεία συμβούλων έρευνας μάρκας Kantar. Εξετάζει δεδομένα αγοράς από περισσότερες από 3,9 εκατομμύρια συνεντεύξεις καταναλωτών που καλύπτουν περισσότερες από 18.500 μάρκες σε 51 αγορές.