Η έντονη ανάπτυξη της ψηφιακής οικονομίας επέτρεψε σε πολλές κινεζικές μάρκες και επωνυμίες να αποκτήσουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις ανάγκες των καταναλωτών με ψηφιακό τρόπο. Είναι αναμενόμενο ότι οι κινεζικές μάρκες αναμένεται να αγκαλιάσουν ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον με την αξία των εμπορικών σημάτων να ενισχυθεί σημαντικά στο μέλλον, σύμφωνα με μια τελευταία έκθεση της παγκόσμιας εταιρείας ελέγχου και συμβούλων KPMG, που αναφέρθηκε από το Chinanews.com το Σάββατο.
Η έκθεση, εστιάζοντας στις προοπτικές ανάπτυξης της αγοράς καταναλωτών της Κίνας κατά το 14ο Πενταετές Σχέδιο, επεσήμανε ότι με την ανάπτυξη της ψηφιακής οικονομίας, η ψηφιακή κατανάλωση έχει καταστεί βασική δύναμη που προωθεί τη συνεχή δυναμική της κατανάλωσης στην Κίνα και παρέχει περισσότερες κινητήριες δυνάμεις για την ανάπτυξη νέων λιανικών πωλήσεων.
Η νέα αστική μεσαία τάξη θα οδηγήσει την αλλαγή της συνολικής κατανάλωσης της Κίνας από ποσοτική σε ποιοτική. Με την εισαγωγή διαφόρων εθνικών κινήτρων και την ενδυνάμωση της τεχνολογίας της λιανικής από νέες υποδομές και ψηφιακή οικονομία, νέα μοντέλα κατανάλωσης και μορφές όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο ζωντανής ροής, η ιδιωτική κυκλοφορία τομέα, και η οικονομία αφορολόγητων ειδών, ακμάζουν, δήλωσε ο Qian Yixin, διαχειριστής συνεργάτη στο KPMG.
Σύμφωνα με την έκθεση, οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν τη θετική συσχέτιση μεταξύ της καταναλωτικής αξίας και της εταιρικής αξίας, ενώ πρέπει να καλύψουν τις αδυναμίες στο επίπεδο των δικών τους δραστηριοτήτων και να βελτιστοποιούν συνεχώς την αλληλεπίδραση και την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ μέσω της ευφυΐας δεδομένων.