Ο αριθμός των χρηστών ηλεκτρονικών αθλημάτων στην Κίνα αναμένεται να φθάσει τα 425 εκατομμύρια το 2021, σύμφωνα με έκθεση για την ανάπτυξη της βιομηχανίας ηλεκτρονικών αθλημάτων της Κίνας το 2021, η οποία κυκλοφόρησε την Τετάρτη στο Haikou, στην επαρχία Hainan της νότιας Κίνας.
Η έκθεση αναφέρει ότι τα τελευταία πέντε χρόνια υπήρξε μια χρυσή περίοδος για την ανάπτυξη της βιομηχανίας ηλεκτρονικών αθλημάτων της Κίνας, η οποία καθοδηγείται από την υποστήριξη πολιτικής και την προώθηση διαφόρων κομμάτων στην αλυσίδα της βιομηχανίας και το ηλεκτρονικό σπορ κάνει ένα άλμα από τον πολιτισμό της κοινότητας στον λαϊκό πολιτισμό ως η βιομηχανία συνεχίζει να αναπτύσσεται και να κερδίζει δημόσια αναγνώριση.
Αναφέρει, επίσης, ότι το παγκόσμιο κοινό e-sports θα αυξηθεί στα 474 εκατομμύρια το 2021 και τα παγκόσμια έσοδα των διαγωνισμών e-sports είναι πιθανό να φτάσουν τα 1,084 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
Η Κίνα θα έχει τον μεγαλύτερο αριθμό βασικών ενθουσιωδών ηλεκτρονικών αθλημάτων που θα φτάσει τα 92,8 εκατομμύρια, ακολουθούμενη από τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Βραζιλία, σύμφωνα με την έκθεση.