Η κλίμακα της αγοράς καταναλωτικής πίστης της Κίνας θα διπλασιαστεί το 2025

Το υπόλοιπο της καταναλωτικής πίστης της Κίνας υπό στενή έννοια θα διπλασιαστεί από περίπου 15 τρισεκατομμύρια γιουάν σε περίπου 29 τρισεκατομμύρια γιουάν το 2025 και η αγορά καταναλωτικής πίστης της Κίνας θα μετατοπιστεί σταδιακά σε ένα τυποποιημένο και ώριμο επιχειρηματικό μοντέλο, σύμφωνα με έκθεση που κυκλοφόρησε πρόσφατα από την παγκόσμια διεύθυνση εταιρεία συμβούλων McKinsey, ανέφερε το Chinanews.com την Τετάρτη.

Η επιχείρηση καταναλωτικών χρηματοοικονομικών της Κίνας έχει διατηρήσει έναν μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης περίπου 20% από το 2015 έως το 2019. Ωστόσο, το 2020, η αγορά καταναλωτικών πιστώσεων της Κίνας αντιμετώπισε τρεις μεγάλες προκλήσεις της μείωσης των περιθωρίων κέρδους μέσα σε ένα περιβάλλον χαμηλού επιτοκίου, αυξανόμενου ανταγωνισμού της αγοράς και ανάπτυξης μη εξυπηρετούμενων περιουσιακών στοιχείων που θα οδηγήσει σε μετάβαση σε ένα τυποποιημένο και ώριμο επιχειρηματικό μοντέλο, δήλωσε ο Qu Xiangjun, ανώτερος παγκόσμιος συνεργάτης διαχείρισης της McKinsey & Co.

Σύμφωνα με την έκθεση, πέντε μεγάλες τάσεις ανάπτυξης θα εμφανιστούν στην αγορά καταναλωτικής πίστης της Κίνας τα επόμενα πέντε χρόνια. Για παράδειγμα, η συνολική κλίμακα της αγοράς θα διπλασιαστεί, η δομή της αγοράς μικροπιστώσεων Διαδικτύου θα βελτιστοποιηθεί, η νέα γενιά θα γίνει μια σημαντική ομάδα καταναλωτών και η χρηματοοικονομική τεχνολογία θα ενδυναμώσει πλήρως την αλυσίδα αξίας των καταναλωτών.

Τα επόμενα πέντε χρόνια, η ανάπτυξη της αγοράς καταναλωτικής πίστης της Κίνας θα προέλθει κυρίως από την αύξηση του κατά κεφαλήν διαθέσιμου εισοδήματος που οφείλεται στην ανάπτυξη της μακροοικονομικής οικονομίας, την περαιτέρω αύξηση του ποσοστού των καταναλωτικών δαπανών στο ΑΕΠ, τη συνεχή μείωση του ποσοστό αποταμίευσης και την αλλαγή της έννοιας της ομαδικής κατανάλωσης και του δανεισμού από τη νέα γενιά.

Στην Κίνα, η καταναλωτική ισχύς της Generation Z αυξάνεται σταδιακά και τα διαδικτυακά δάνεια αντικαθιστούν σταδιακά τις πιστωτικές κάρτες ως σημαντικό τρόπο καταναλωτικής πίστης για τη νέα γενιά. Η πελατειακή βάση των τραπεζών γίνεται όλο και πιο περιεκτική, εξυπηρετώντας περαιτέρω την πραγματική οικονομία και ικανοποιώντας τις πιστωτικές ανάγκες των πελατών.

Επιπλέον, η βιομηχανία πρέπει να αγκαλιάσει ενεργά την τεχνολογία. Διάφορες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη, τα big data (μεγάλα δεδομένα) και το blockchain θα χρησιμοποιηθούν ευρέως σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της χρηματοδότησης των καταναλωτών για την ενδυνάμωση των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων για τη βελτίωση των λειτουργιών των πελατών, της λειτουργικής αποδοτικότητας και της διαχείρισης κινδύνων, δήλωσε ο Rong Juesheng, παγκόσμιος συνεργάτης διαχείρισης της McKinsey.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *