Ο σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας της Κίνας συμβολίζει τον ταχύ εκσυγχρονισμό, αυξάνοντας την ευημερία

Σύμφωνα με την China State Railway Group Co., Ltd. (China Railway), μέχρι το τέλος του 2020, περισσότερα από 37.900 χλμ σιδηροδρομικών γραμμών υψηλής ταχύτητας είχαν κατασκευαστεί στη χώρα.

Με τελικές ταχύτητες 350 km / h, το δίκτυο συνδέει όλες τις μεγάλες πόλεις της Κίνας και έχει γίνει κάτι περισσότερο από ένα ταχύτερο μέσο ταξιδιού μεγάλων αποστάσεων.

Μέχρι το 2035, η Κίνα σχεδιάζει να διπλασιάσει το μήκος του δικτύου στα 70.000 χλμ έως το 2035.

Οι εγχώριοι σιδηροδρομικοί μηχανικοί αντιμετώπισαν τις τεράστιες προκλήσεις που θέτει το μέγεθος της Κίνας και τις τεράστιες διαφορές της στο έδαφος, τη γεωλογία και το κλίμα. Η σιδηροδρομική γραμμή υψηλής ταχύτητας εκτείνεται από το μακρινό, παγωμένο Βορρά μέχρι την σχεδόν τροπική υγρασία του Δέλτα του ποταμού Περλ και οι Κινέζοι μηχανικοί έχουν αποκτήσει εκτεταμένη εμπειρία σε σιδηροδρομικές γραμμές πάνω, κάτω και μέσα από οποιοδήποτε έδαφος διασχίζουν.

Η Κίνα είναι επίσης από τις πρώτες στον κόσμο που εισήγαγε νέες τεχνολογίες όπως η αυτόνομη (χωρίς οδηγό) αμαξοστοιχία, όπως φαίνεται από τη διαδρομή υψηλής ταχύτητας Πεκίνο-Ζανγκιάκου 174 χλμ που προετοιμάστηκε για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2022 στο Πεκίνο.

Ο σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας στην Κίνα είναι ένα υποσύστημα μεταφορών επιβατικών σιδηροδρόμων, με ταχύτητες άνω των 250 km / h. Τα πάντα (εκτός από τις τοπικές γραμμές υψηλής ταχύτητας) διαχειρίζονται η China Railway High-speed (CRH). Η πρώτη γραμμή που εξυπηρετούσε τρένα με ταχύτητα 250 km / h ξεκίνησε το 2007. Τα πρώτα 8 χρόνια, περισσότεροι από 5 δισεκατομμύρια επιβάτες χρησιμοποίησαν τρένα υψηλής ταχύτητας και μόνο το 2019, περίπου 2,3 δισεκατομμύρια επιβάτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *