Η Κίνα δημιουργεί διαδικτυακή επαγγελματική επιτροπή για τη ρύθμιση του Internet

Οι διοικητικές αρχές της Κίνα που είναι υπεύθυνες για τη ρύθμιση του Internet, όπως η Διοίκηση του Κυβερνοχώρου της Κίνας και η Ομοσπονδία Διαδικτυακών Εταιρειών της Κίνας (CFIS) δημιούργησαν την Τρίτη μια διαδικτυακή επαγγελματική επιτροπή εκπαίδευσης σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της αυτοπειθαρχίας σε σχέση με το Internet και της ρύθμισης της διαχείρισης αυτού του κλάδου.

Σύμφωνα με μια έκθεση που εκδόθηκε από το Κέντρο Πληροφόρησης για το Internet της Κίνας (CNNIC), από τον Δεκέμβριο του 2020, ο αριθμός των χρηστών διαδικτυακής εκπαίδευσης στην Κίνα είχε φτάσει τα 342 εκατομμύρια, αντιπροσωπεύοντας το 34,6% των συνολικών χρηστών του Διαδικτύου.

Αντιμέτωποι με την αναστολή των μαθημάτων κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 στις αρχές του 2020, οι μαθητές ενθαρρύνθηκαν να κάνουν μαθήματα στο Διαδίκτυο, με αποτέλεσμα την ταχεία ανάπτυξη της διαδικτυακής εκπαίδευσης. Ωστόσο, ορισμένα παραπτώματα έχουν επίσης εμφανιστεί και προκαλούν ευρεία ανησυχία.

Σε απάντηση στις παραβιάσεις των νόμων και των κανονισμών των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, ο αρμόδιος υπεύθυνος της επιτροπής σημείωσε ότι πρέπει να καταβληθούν προσπάθειες για τη βελτίωση της πιστοποίησης και της τυποποίησης των διαδικτυακών πλατφορμών εκπαίδευσης και την ενίσχυση της αυτορρύθμισης και της εποπτείας του Internet.

Ο Zhang Yong, αναπληρωτής γενικός γραμματέας του CFIS, σημείωσε ότι η Κίνα πρέπει να προσπαθήσει να διαμορφώσει βιομηχανικά πρότυπα, να οργανώσει την αξιολόγηση και την πιστοποίηση των επαγγελματιών, να καθοδηγήσει τις σχετικές επιχειρήσεις με στόχο την εκπλήρωση των κοινωνικών ευθυνών τους και να ενισχύσει την αυτοπειθαρχία του κλάδου.

Ο Zhang κάλεσε τις διαδικτυακές επιχειρήσεις εκπαίδευσης να επικεντρωθούν στη φύση της εκπαίδευσης, να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στην επιλογή και την κατάρτιση των εκπαιδευτικών, να αναδείξουν το περιεχόμενο και την ποιότητα της ενημέρωσης μέσω του Internet, με σκοπό την παροχή υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικών υπηρεσιών στο κοινό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *