Το Φεστιβάλ “Spring-put” αυξάνει την κατανάλωση στη Σαγκάη

Οι λιανοπωλητές και τα εστιατόρια στη Σαγκάη είδαν αύξηση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια των διακοπών του εαρινού φεστιβάλ “Spring-put”, καθώς πολλοί άνθρωποι έμειναν στα σπίτια τους και στις περιοχές τους για να αποτρέψουν την εξάπλωση του COVID-19.

Τα έσοδα από τις πωλήσεις των 390 μεγάλων λιανοπωλητών της πόλης έφτασαν τα 7,61 δις γιουάν (περίπου 1,18 δις δολάρια ΗΠΑ), 2,2 φορές την αξία που αποκομίστηκε κατά τις περσινές διακοπές, σύμφωνα με τη δημοτική επιτροπή εμπορίου της Σαγκάης.

Συνολικά 107 επιλεγμένες επιχειρήσεις τροφοδοσίας και ποτών είδαν τα έσοδα από τις πωλήσεις τους να φτάνουν τα 29,33 εκατομ. γιουάν κατά την ίδια περίοδο, σημειώνοντας αύξηση 79% σε ετήσια βάση.

Οι γιορτές της Άνοιξης του Φεστιβάλ, γνωστές και ως σεληνιακό νέο έτος, διήρκεσαν από 11 έως 17 Φεβρουαρίου φέτος.

Από τις 11 έως τις 16 Φεβρουαρίου, ο αριθμός των συμμετοχόντων έφτασε τα 5,21 εκατομ., 2,2 φορές τον αριθμό κατά τη διάρκεια των διακοπών του εαρινού φεστιβάλ το 2019, σύμφωνα με την πλατφόρμα Maoyan για την έκδοση εισιτηρίων ταινιών και ταινιών.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *