Οι καταναλωτικές δαπάνες της Fujian συνεχίζουν να ανακάμπτουν μετά την πτώση της πανδημίας

Η καταναλωτική αγορά στην επαρχία Fujian της ανατολικής Κίνας παρουσίασε τάση ανάκαμψης με τις συνολικές λιανικές πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών να φτάνουν τα 1.862,65 δις γιουάν το 2020, μειωμένες ελαφρά κατά 1,4% από το προηγούμενο έτος, το οποίο είναι χαμηλότερο από τον εθνικό μέσο όρο των 2,5%, σύμφωνα με Fujian Daily την Τρίτη.

Στην αγορά καταναλωτών, το διαδικτυακό λιανικό εμπόριο έχει αναπτυχθεί ραγδαία και έχουν αναπτυχθεί νέες επιχειρηματικές μορφές όπως οι διαδικτυακές αγορές και το ζωντανό εμπόριο. Οι διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις της επαρχίας έφτασαν τα 269,8 δις γιουάν, κατατάσσοντας την τρίτη επαρχεία στην Κίνα, με αύξηση 28,6% από έτος σε έτος, γεγονός που οδήγησε στην ταυτόχρονη ανάκαμψη της αγροτικής κατανάλωσης και της αστικής κατανάλωσης.

Επιπλέον, τα πράσινα έξυπνα προϊόντα ήταν δημοφιλή στην καταναλωτική αγορά. Οι λιανικές πωλήσεις φορητών έξυπνων συσκευών και νέων οχημάτων ενέργειας από επιχειρήσεις με ετήσιες πωλήσεις άνω των 5 εκατ. γιουάν αυξήθηκαν κατά 54,4% και 28,8% σε ετήσια βάση αντίστοιχα.

Το 2020, η Fujian εφάρμοσε σταθερά τη στρατηγική επέκτασης της εγχώριας ζήτησης και ξεκίνησε δραστηριότητες για την προώθηση της κατανάλωσης. Μέσα από τις πλατφόρμες που καθιέρωσε η κυβέρνηση, ενώσεις και έμποροι συμμετείχαν στις δραστηριότητες και συνεργάστηκαν για να επιταχύνουν την απελευθέρωση του δυναμικού κατανάλωσης.

Μέχρι τώρα, περισσότεροι από 130.000 έμποροι έχουν συμμετάσχει στις δραστηριότητες κατανάλωσης κατά τη διάρκεια του εαρινού φεστιβάλ στην επαρχία. Οι αρμόδιες κυβερνητικές υπηρεσίες σε διάφορες πόλεις έχουν οργανώσει περισσότερες από 500 δραστηριότητες προώθησης κατανάλωσης εκτός σύνδεσης μεγάλης κλίμακας και περισσότερες από 5.000 δραστηριότητες ζωντανής ροής στο διαδίκτυο, οι οποίες τόνισαν αποτελεσματικά το δυναμικό κατανάλωσης των κατοίκων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *