Η συνολική αξία των Ταχέως Κινούμενων Καταναλωτικών Αγαθών της Κίνας (FMCG) αναμένεται να έχει μακροπρόθεσμη ανάπτυξη, σύμφωνα με έκθεση που κυκλοφόρησαν από κοινού η Bain & Company και η Kantar.
Σύμφωνα με την έκθεση, ο όγκος των πωλήσεων στην αγορά των FMCG ήταν σχεδόν σταθερός στα τρία πρώτα τρίμηνα του τρέχοντος έτους σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, αλλά η αγορά FMCG της Κίνας έχει αυξηθεί περισσότερο από 5% τα τελευταία τρία χρόνια, με τη μέση τιμή πώλησης να ξεπερνά σταθερά τον πληθωρισμό.
Οι στατιστικές δείχνουν ότι η κατανάλωση ουσιαστικά παρέμεινε ισχυρή τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, αλλά τομείς όπως τα προϊόντα προσωπικής και οικιακής φροντίδας είχαν αύξηση πωλήσεων 9%, καθώς οι καταναλωτές αύξησαν τις αγορές μέσω της πανδημίας COVID-19.
Ο όγκος των συσκευασμένων τροφίμων αυξήθηκε κατά 7,2% κατά την ίδια περίοδο.