Πολιτιστικά προϊόντα και τεχνολογία παντρεύονται στην Chengdu

Περισσότερα από 3.000 πολιτιστικά και δημιουργικά προϊόντα που ενσωματώνουν τον παραδοσιακό κινεζικό πολιτισμό και τις σύγχρονες τεχνολογίες έχουν παρουσιαστεί προς πώληση σε μια εκδήλωση προώθησης που άνοιξε στο Τσενγκντού, πρωτεύουσα της επαρχίας Σιτσουάν της νοτιοδυτικής Κίνας.

Εκτός από την ευκαιρία να δουν και να αγοράσουν διάφορα πολιτιστικά προϊόντα και τουριστικά προϊόντα, οι επισκέπτες μπορούν να βιώσουν ταξίδια εικονικής πραγματικότητας (VR), διαδικτυακά μουσεία και έξυπνες βιβλιοθήκες στην εκδήλωση, η οποία θα διαρκέσει έως την Τετάρτη.

Σε μια αίθουσα εκθέσεων, οι ψηφιακές πλατφόρμες και τα δημιουργικά προϊόντα που αναπτύχθηκαν από το Palace Museum και το Dunhuang Academy China χρησιμοποιούν τεχνολογίες όπως VR και επαυξημένη πραγματικότητα για την έντονη προβολή των πολιτιστικών στοιχείων της Κίνας.

Από κοινού διοργανώθηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού και το επαρχιακό τμήμα πολιτισμού και τουρισμού Sichuan, η εκδήλωση που περιλαμβάνει επίσης ένα φόρουμ, διαδικτυακές και offline προωθήσεις και εκθέσεις.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *